grafik ćwiczeń na siłowni

Wojciech Brzeziński, Polsat News

Kariera: bądź krawcem swoich nawyków

Kariera: bądź krawcem swoich nawyków

Powycinaj z życia złe nawyki, a powszywaj w nie nowe, te dobre. Nie da się? Że ciężko, że trudno? Nie szukaj takich zblakłych jak stary t-shirt wymówek. Weź się za siebie i skrój życie i karierę na własną miarę.

Czas robotów. Kiedy człowiek stanie się zbędny?

Odkurzacz, który sam sprząta. Ekspres, który automatycznie parzy kawę. Samochód, który jeździ bez kierowcy, możesz więc wypić piwo przed powrotem do domu. Przyszłość zapowiada się wspaniale, prawda?

Ćwiczenia: jak zbudować sześciopak w domu [grafiki ćwiczeń + plan treningu]

Zbudowanie imponującego kaloryfera na brzuchu to rzecz prosta, ale czasochłonna. Nie ma szybkiego obejścia, choć wcale nie potrzebujesz skomplikowanych urządzeń i wychodzenia z domu do siłowni. Trzeba jednak zacząć od wyciągnięcia tych mięśni spod warstwy tłuszczu.

Jak uniknąć najczęstszych kontuzji

Jak uniknąć najczęstszych kontuzji

wszelkich ćwiczeń na równowagę: zajęć pilates i jogi czy np. stawania na jednej nodze na poduszce równoważnej. Grafika: Mikołaj Kirschke 6. PLECY   Zagrożeni. Bóle odcinka lędźwiowego kręgosłupa - mogą to być bóle dyskopatyczne lub związane z brakiem elastyczności mięśni miednicy i nóg (pojawiają się