błonnik choroba

Magdalena Żołyńska

Pięć produktów, które powinniście włączyć do swojej diety

Pięć produktów, które powinniście włączyć do swojej diety

Nowy rok to dla wielu osób impuls do tworzenia postanowień oraz podejmowania decyzji o zmianach w życiu. Obiecujemy sobie, że będziemy się więcej ruszać regularniej oraz rozsądniej odżywiać. Dobrze skomponowane posiłki, w których skład wchodzą wartościowe produkty, pozytywnie wpływają nie tylko na ogólny stan zdrowia, ale także na nasze codzienne samopoczucie. Jak rozpocząć zmianę swojej diety na lepszą? Jakich produktów nie może zabraknąć w jadłospisie?

Sprawdź geny w sieci - ile kosztuje badanie DNA online?

Nastały czasy "genomiki konsumenckiej". Badanie DNA kupujesz przez internet, kurier przywozi ci zestaw do pobrania materiału biologicznego, z instrukcją, jak krok po kroku wszystko wykonać i wysłać do analizy. Potem czekasz na PDF-a z wynikami. Sprawdziłem na własnej skórze.

Obalamy 17 mitów o jedzeniu!

Dietetyk Jakub Mauricz obala 17 mitów dotyczących jedzenia. Ma też wyzwanie. Przeczytaj, a potem zastanów się, czy je podejmiesz!

Masz problem z erekcją? Zmień dietę! - radzi ekspert

Masz problem z erekcją? Zmień dietę! - radzi ekspert

Na zaburzenia potencji cierpią w Polsce ponad 2 miliony mężczyzn i to w różnym wieku. U 1/3 z nich ten kłopotliwy problem wiąże się z chorobami sercowo-naczyniowymi. Wszyscy jednak jesteśmy na niego narażeni przez niezdrowy tryb życia, brak ruchu lub samą nadwagę.   Nie każdemu mogą pomóc też

Dieta: jak odblokować mózg dobrym jedzeniem

Dieta: jak odblokować mózg dobrym jedzeniem

? źródło: Okazje.info Wolne kojarzenie i osłabienie Węglowodany, a szczególnie zawarta w nich glukoza to paliwo dla naszego organizmu. Jeśli w twojej diecie jest sporo produktów z przetworzonych węglowodanów (praktycznie pozbawionych błonnika i składników odżywczych) albo węglowodanów jest za

Twardy orzech do zgryzienia

Twardy orzech do zgryzienia

Co za dużo, to niezdrowo Wszystkie orzechy są bogate w kwasy tłuszczowe jedno- i wielonienasycone (czyli te zdrowe). Poza tym są źródłem białka, błonnika oraz wielu witamin (szczególnie witaminy E) i składników mineralnych. Ich jedzenie wpływa korzystnie na układ krążenia, zmniejsza ryzyko