śmieszne plakaty

Konrad Wojciechowski

Czesław Mozil jako gwiazda filmowa. To może być kinowy hit!

Czesław Mozil jako gwiazda filmowa. To może być kinowy hit!

W filmie "Szkoła uwodzenia Czesława M." Czesław Mozil nie gra samego siebie, bo przecież nie jest celebrytą. "Czy celebryta śpiewa poezję Miłosza? - pyta retorycznie

Michał Pazdan: Wiedziałem, że na Euro będzie grubo

Na wywiad z Michałem Pazdanem docieram z mnóstwem autografowych zamówień: moja mama pracuje w szkole, a po Euro we Francji stoper reprezentacji Polski jest dla młodych chłopaków niczym piłkarski bóg. Z tego też powodu spotykamy się w restauracji jednego z krakowskich hoteli, a nie w knajpie bliżej Rynku, gdzie rozmowę mogliby utrudniać fani.

Scramblerze jak Ci na imię?

Scramblery, gdy ten gatunek rodził się w latach 20., były tworzone według dewizy "funkcja ponad formą", więc wszelakie przeróbki miały swoje uzasadnienie w praktyce. Renesans popularności tych motocykli zmusił nas do rozmyślania, czy współczesne scramblery odziedziczyły chociaż odrobinę cech po swoich protoplastach.

Zobacz wideo

Biuro na biurku

Biuro na biurku

prawdopodobieństwo, że będziesz sporo wydawał na tonery. Za Epsona Stylusa SX125 zapłacisz śmieszne 150 zł, ale jest najdroższy w użytkowaniu (no i nie za dobrze radzi sobie ze swoimi zadaniami). 2. Drukowanie zdjęć drukarką atramentową wciąż należy do drogich przyjemności. Przy dużej ilości lepiej zadanie

Strefa zrzutu, czyli odchudzanie z klasą

Strefa zrzutu, czyli odchudzanie z klasą

zabiegu miało był pozbycie się "tłuszczyku". Śmieszne? Owszem, ale faktem jest, że nikt tak do mnie nie mówił od dawna i było to miłe. O czym się rozmawia? Z kobietami kosmetyczki rozprawiają o domu, dzieciach, facetach, pracy, urodzie, dietach i celebrytach. Z mężczyznami - o pasjach, sporcie

Śmieszne momenty według wykresu

dystrybutor na dwa tygodnie przed wejściem filmu do kin wykupuje plakaty na ulicach i wpuszcza parę zwiastunów do TV. My - przeciwnie. Użyliśmy do promocji gigantycznej machiny. Ten film był obsługiwany przez dwie agencje reklamowe, trzy domy mediowe i przez agencję PR-ową. Nad promocją "Ciacha"