x5 dane
BMW klasy M
Beemki klasy M to legenda motoryzacji. Połączenie potężnych silników, mocnych hamulców i napędu na tylną oś daje oszałamiające rezultaty. W pogoni za klientem BMW, po raz pierwszy w historii, zastosowało w klasie M napęd na cztery koła.
Seksowna Genewa - samochody marzeń
Choć od jednej z największych imprez motoryzacyjnych w Europie minął ponad miesiąc, wciąż nie potrafimy się otrząsnąć. W samym mieście Genewa jest tyle seksapilu, co w starszej referentce do spraw budżetowania, ale już kilka kilometrów od centrum - na Targach - znajdziemy go aż w nadmiarze. Przed wami osiem najbardziej pociągających premier, zaprezentowanych w Genewie.
Terenowe creme de la creme - najlepsze terenówki
Bardzo szybkie, bardzo drogie, bardzo pożądane - oto olimp samochodów terenowych.
Z przodu czy z tyłu
-sportowe odmiany GT, czyli Carrera GT, GT3, GT3 RS i GT2 (obecnie najmocniejsza 911). Podobnie Ferrari i poza X5 i X6 wszystkie BMW serii M. Ostatnio nawet Lamborghini ogłosiło powrót do napędu na tył. Koniec, kropka. Skuteczność W trudnych warunkach
Era crossovera
kolejnym wariantem już istniejącego modelu. Dodaje się więc napęd na cztery koła albo okleja karoserię masami plastikowych, bojowo wyglądających nakładek, albo podnosi się zawieszenie - albo stosuje wszystkie te zabiegi naraz. Nie dajmy się zwariować! Samo modne określenie "crossover" nie zmieni
Złoty interes?
muszą być żółte kierunkowskazy. I jeszcze tylne lampy przeciwmgłowe... I kolejne 2000-3000 zł za wymianę jednej. Plus robocizna... Nadal myślisz o imporcie? OK., przyjrzyj się zegarom. Zestaw zegarów podający dane w milach jest w Polsce niedozwolony. Pół biedy, jeśli producent montuje prędkościomierz
Bolidy na zakupy
prędkości, bo zawieszenie jest tu twarde i o małym skoku, a ekstremalne ogumienie podąży za każdą koleiną. Dane techniczne: Karoseria: kombi, 5-osobowa Bagażnik: 565 l Silnik: V10, 5,2 l, turbo
10 samochodów, których nie ma
biegów, wielostrefową klimatyzację, GPS, połączenie z internetem i czujniki parkowania. Nie dajmy się zwieść niewielkiej mocy - dzięki turbosprężarce pokaźny moment obrotowy dostępny jest przy niskich obrotach, co czyni Moco autem sprawnym w mieście, szybko reagującym na ruch pedału gazu. A przy tym