x5 dane

ZLLL

BMW klasy M

BMW klasy M

Beemki klasy M to legenda motoryzacji. Połączenie potężnych silników, mocnych hamulców i napędu na tylną oś daje oszałamiające rezultaty. W pogoni za klientem BMW, po raz pierwszy w historii, zastosowało w klasie M napęd na cztery koła.

Seksowna Genewa - samochody marzeń

Choć od jednej z największych imprez motoryzacyjnych w Europie minął ponad miesiąc, wciąż nie potrafimy się otrząsnąć. W samym mieście Genewa jest tyle seksapilu, co w starszej referentce do spraw budżetowania, ale już kilka kilometrów od centrum - na Targach - znajdziemy go aż w nadmiarze. Przed wami osiem najbardziej pociągających premier, zaprezentowanych w Genewie.

Terenowe creme de la creme - najlepsze terenówki

Bardzo szybkie, bardzo drogie, bardzo pożądane - oto olimp samochodów terenowych.

Z przodu czy z tyłu

Z przodu czy z tyłu

-sportowe odmiany GT, czyli Carrera GT, GT3, GT3 RS i GT2 (obecnie najmocniejsza 911). Podobnie Ferrari i poza X5 i X6 wszystkie BMW serii M. Ostatnio nawet Lamborghini ogłosiło powrót do napędu na tył. Koniec, kropka. Skuteczność W trudnych warunkach

Era crossovera

Era crossovera

kolejnym wariantem już istniejącego modelu. Dodaje się więc napęd na cztery koła albo okleja karoserię masami plastikowych, bojowo wyglądających nakładek, albo podnosi się zawieszenie - albo stosuje wszystkie te zabiegi naraz. Nie dajmy się zwariować! Samo modne określenie "crossover" nie zmieni

Złoty interes?

Złoty interes?

muszą być żółte kierunkowskazy. I jeszcze tylne lampy przeciwmgłowe... I kolejne 2000-3000 zł za wymianę jednej. Plus robocizna... Nadal myślisz o imporcie? OK., przyjrzyj się zegarom. Zestaw zegarów podający dane w milach jest w Polsce niedozwolony. Pół biedy, jeśli producent montuje prędkościomierz

Bolidy na zakupy

Bolidy na zakupy

prędkości, bo zawieszenie jest tu twarde i o małym skoku, a ekstremalne ogumienie podąży za każdą koleiną. Dane techniczne: Karoseria: kombi, 5-osobowa Bagażnik: 565 l Silnik: V10, 5,2 l, turbo

10 samochodów, których nie ma

10 samochodów, których nie ma

biegów, wielostrefową klimatyzację, GPS, połączenie z internetem i czujniki parkowania. Nie dajmy się zwieść niewielkiej mocy - dzięki turbosprężarce pokaźny moment obrotowy dostępny jest przy niskich obrotach, co czyni Moco autem sprawnym w mieście, szybko reagującym na ruch pedału gazu. A przy tym