x5 dane

Mikołaj Kirschke

Seksowna Genewa - samochody marzeń

Seksowna Genewa - samochody marzeń

Choć od jednej z największych imprez motoryzacyjnych w Europie minął ponad miesiąc, wciąż nie potrafimy się otrząsnąć. W samym mieście Genewa jest tyle seksapilu, co w starszej referentce do spraw budżetowania, ale już kilka kilometrów od centrum - na Targach - znajdziemy go aż w nadmiarze. Przed wami osiem najbardziej pociągających premier, zaprezentowanych w Genewie.

BMW klasy M

Beemki klasy M to legenda motoryzacji. Połączenie potężnych silników, mocnych hamulców i napędu na tylną oś daje oszałamiające rezultaty. W pogoni za klientem BMW, po raz pierwszy w historii, zastosowało w klasie M napęd na cztery koła.

Terenowe creme de la creme - najlepsze terenówki

Bardzo szybkie, bardzo drogie, bardzo pożądane - oto olimp samochodów terenowych.

Złoty interes?

Złoty interes?

Polski zapłacimy 1000 dol., a do przeliczeń wzięliśmy średnie kursy NBP z 20 maja (1 dol. = 3,1907 zł, 1 euro = 4,3573 zł).   Mercedes ML; od 44 600 dol. 350, 350 4Matic, 550, AMG 63, 320 BlueTEC   Marka/ model Audi Q7 4.2 FSI V8   BMW X5 4.8 V8   Lexus RX 350 3.5 V6  

Z przodu czy z tyłu

Z przodu czy z tyłu

i to w niego wierzą najbardziej sportowe marki. W Porsche mają go wszystkie ultra-sportowe odmiany GT, czyli Carrera GT, GT3, GT3 RS i GT2 (obecnie najmocniejsza 911). Podobnie Ferrari i poza X5 i X6 wszystkie BMW serii M. Ostatnio nawet Lamborghini ogłosiło powrót do napędu na tył. Koniec, kropka

Era crossovera

Era crossovera

modelu. Dodaje się więc napęd na cztery koła albo okleja karoserię masami plastikowych, bojowo wyglądających nakładek, albo podnosi się zawieszenie - albo stosuje wszystkie te zabiegi naraz. Nie dajmy się zwariować! Samo modne określenie "crossover" nie zmieni w niczym charakteru np. Seata

Bolidy na zakupy

Bolidy na zakupy

choćby na trasie Warszawa - Gdańsk lepiej nie przekraczać prędkości, bo zawieszenie jest tu twarde i o małym skoku, a ekstremalne ogumienie podąży za każdą koleiną.   Dane techniczne: Karoseria: kombi, 5-osobowa Bagażnik: 565 l Silnik: V10, 5,2 l, turbo Moc maksymalna: 580 KM Prędkość maksymalna

10 samochodów, których nie ma

10 samochodów, których nie ma

koła, automatyczną skrzynię biegów, wielostrefową klimatyzację, GPS, połączenie z internetem i czujniki parkowania. Nie dajmy się zwieść niewielkiej mocy - dzięki turbosprężarce pokaźny moment obrotowy dostępny jest przy niskich obrotach, co czyni Moco autem sprawnym w mieście, szybko reagującym na