ray ban rozmiary
Oto nowe inteligentne okulary od Xiaomi
Xiaomi zaprezentowało właśnie inteligentne okulary, .przeznaczone dla aktywnie spędzających czas użytkowników.
Najmodniejsze męskie okulary przeciwsłoneczne sezonu
Czy warto inwestować w okulary przeciwsłoneczne? Warto, bo choć istnieje ryzyko zgubienia, to żaden inny dodatek nie doda ci tyle stylu i klasy, co odpowiednio dopasowane okulary. O funkcji prozdrowotnej tu rozpisywać się nie będziemy, choć to również argument za porządnym modelem.
Hej żeglujże - moda marynarska
Moda marynarska wraca w mniejszym lub większym nasileniu co sezon. Tym razem marynistyczne motywy są bardzo subtelne - pojawiają się tylko w formie dodatków albo typowych dla stylu połączeń kolorystycznych.
Okulary przeciwsłoneczne
1. Police , Paris Optique, 790 zł 2. Ermenegildo Zegna , Paris Optique, 1290 zł 3. Ray-Ban , www.ray-ban.com , 530 zł Tylko z filtrem Okulary przeciwsłoneczne powinny przede wszystkim chronić oczy przed szkodliwym działaniem słońca
Bermudy
, 99 zł okulary Ray-Ban , 499 zł koszula Massimo Dutti , bawełna, rozmiary: 38-45 (kołnierzyk), 199 zł bermudy Benetton , bawełna, rozmiary: S-XL, 219zł torba Sisley , bawełna, skóra, 329 zł pasek Boss Black , skóra , 220 zł okulary Police
Made in USA, czyli co Ameryka dała modzie
prawda wymyślił Francuz - tenisista René Lacoste, ale to Amerykanie (a konkretnie Ralph Lauren) wprowadzili ją na ulicę. Tommy Hilfiger/Peek & Cloppenburg , bawełna , rozmiary: S-XXL, 375 zł Zobacz też na Logo24 : Krokodyl na korcie Pewnemu
Persol: legendarne okulary
hitach wielkiego ekranu i w serialach, słowem - wszędzie. Podbijając Hollywood, piemoncki producent podbijał też całe USA, choć przecież za oceanem prawdziwą potęgą był wielki rywal - Ray-Ban. Mimo sukcesów w branży filmowej sodówa nie uderzyła jednak Persolowi do głowy, a firma pamiętała o swoich
Gwiazda na słońce - okulary Persol
, słowem - wszędzie. Na pustyni i w górachPodbijając Hollywood, piemoncki producent podbijał też całe USA, choć przecież za oceanem prawdziwą potęgą był wielki rywal - Ray-Ban. Mimo sukcesów w branży filmowej sodówa nie uderzyła jednak Persolowi do głowy, a firma pamiętała o swoich korzeniach