randka dziewczyny dla faceta

Michał Krzywański

Jakie kobiety spotkasz na Tinderze?

Jakie kobiety spotkasz na Tinderze?

Oczywiście każda kobieta jest wyjątkowa, jedyna w swoim rodzaju i przede wszystkim "nie jest taka, jak inne". Nie zmienia to faktu, że ogromną większość z nich można przyporządkować do jednej z poniższych grup.

Jak podrywać na Tinderze?

Na Tinderze jest jak w barze: można podbić do dziewczyny i dostać kosza albo wzbudzić jej zainteresowanie, a w konsekwencji poderwać. Jak działać, żeby szybko i bezboleśnie stało się to drugie?

Jak wygląda randkowanie po czterdziestce?

Siedem lat na portalach randkowych to dostatecznie długo, żeby pozbyć się złudzeń. Kuba marzył o stałym związku. Zaliczył masę mikrorelacji i nauczył się tego, że bez auta jest tu bardzo pod górkę.

5 najgorszych randek filmowych

5 najgorszych randek filmowych

takich miejsc, by pokazać, że jesteś romantyczny. Musisz zwracać uwagę na dziewczynę, być wrażliwym na jej uczucia. Związki są skomplikowane. Ok, Casanova. Zawiozę cię z powrotem do kumpli. Tutaj fatalność randek wynika z prostego, głupawego założenia fabularnego. Jako dziennikarka modnego magazynu

Jak poderwać dziewczynę na Tinderze?

Jak poderwać dziewczynę na Tinderze?

, a nie w oczy zupełnie niezainteresowanej dziewczyny. - Myślicie, że Tinder jest powierzchowny? A niby jakie są wasze kontakty z dziewczynami na imprezie? Jest ładna, to do niej podejdziesz - tłumaczy działanie swojej aplikacji Sean Rad, który stworzył Tindera dla chłopaków

Przychodzi facet do sklepu... [CZĘŚĆ 2]

Przychodzi facet do sklepu... [CZĘŚĆ 2]

bardziej słuchają opinii kobiet. Lubią słyszeć od nas komplementy, czują się wtedy dumni. Mój kolega ostatnio miał dość zabawną sytuację, po której stwierdził, że już nie będzie podejmował takich prób rozmowy. Zapytał o opinię dziewczyny, która przyszła z klientem: „Czy żonie podobają się te buty

Udany podryw barmanki w 6 krokach

Udany podryw barmanki w 6 krokach

między wami iskrzyć, ona sama może w pewnym momencie postawić ci drinka i napić się z tobą. Ty też możesz przy którejś z kolejek zaproponować wspólny toast. Jeśli jednak odmówi, nie nalegaj. Ta dziewczyna widziała zbyt wielu naprutych facetów, żeby jeszcze jeden mógł zrobić na niej dobre wrażenie. Jeśli

Czego potrzebuje od ciebie kobieta?

Czego potrzebuje od ciebie kobieta?

Jak kobiety wyobrażają sobie pierwszą randkę? 55% kawa w kawiarni, 33% spacer w parku Według kobiet pierwszy krok powinien wykonać... 50% raczej mężczyzna ale kobieta też może, 19% zawsze mężczyzna Co dla kobiet jest najważniejsze w związku? 51% zaufanie i bezpieczeństwo, 21

Czy wiek robi różnicę? Rozmowa z seksuologiem

Czy wiek robi różnicę? Rozmowa z seksuologiem

. Zupełnie inny niż ona i to jest dla niej najważniejsze. Seksualność człowieka ma tyle różnych barw i odcieni, że każdy prędzej czy później trafi na „bratnią duszę” i stworzy nową jakość, która zaskoczy nawet doświadczonego seksuologa. A jak to jest z kryzysem wieku średniego u facetów? Rzadko

Starsza czy młodsza? Poradnik seksistowski

Starsza czy młodsza? Poradnik seksistowski

Późne liceum to wiek idealny. Świat jest piękny, pracować jeszcze nie trzeba, a korzystać z dorosłego życia - już można. A nawet trzeba. Atawistyczna potrzeba eksperymentowania prowadzi młodsze dziewczyny ku starszym chłopakom. To znaczy facetom. Pryszczate gnojki nie mają tego, co masz ty

Oto kobiety, które (nie)imponują mężczyznom

Oto kobiety, które (nie)imponują mężczyznom

Derekiem. I pyta, co się mu w niej podoba. Na jego odpowiedź, że wygląd wybucha oburzona: "Czy dla ciebie tylko uroda się liczy?!" Przypominamy to ku przestrodze (i dlatego, że jesteśmy na świeżo po seansie). Oczywiście, że nie wygląd jest najważniejszy, ale jednak nic tak nie działa na faceta

Czego absolutnie nie może robić facet?

Czego absolutnie nie może robić facet?

"Nie ma nic gorszego niż nafochany facet" ~piataziuta Coś, co raczej kojarzy nam się z damskim zachowaniem. Ale również w wykonaniu mężczyzny potrafi być maksymalnie irytujące. Wyobraź sobie: masz z dziewczyną odmienne zdanie, co do knajpy, w której powinniście zjeść obiad. W końcu

50 utworów, które zmieniły wnętrze mężczyzny

50 utworów, które zmieniły wnętrze mężczyzny

Idąc cmentarną aleją, szukam ciebie, mój przyjacielu/Odszedłeś, bo byłeś słaby, jak suchy liść Bo nie ma nic gorszego od straty przyjaciela. Śmierć najlepszego kumpla jest potężnym ciosem dla każdego faceta wierzącego w męską solidarność. Kto przeżył - ten wie, a kto nie - ten niech

Linki październik

abs absynt rodzaje absynt zielony acer acer laptopy cena acer komputer cena adam malysz adidas dla faceta adrenalina afrodyzjaki agent james bond aktorki nago amerykanska bron antyperspirant bezzapachowy antyradary aparat polaroid

Mężczyźni, których nie cierpią kobiety

Mężczyźni, których nie cierpią kobiety

przeczytaliśmy na portalu Sympatiaplus.pl. Autorka pisze tak: "Zły chłopiec wydaje się nieokiełznany. My chcemy być tą, która go okiełzna. To jest pociągające, ale i bardzo wyczerpujące". "Jesteśmy z dziewczyną otyli. Jaka pozycja dla takiej pary? Nie chcę przygnieść jej brzuchem" Na

Typy dziewczyn, których powinieneś unikać

Typy dziewczyn, których powinieneś unikać

. Przy założeniu, że mogły mieć maksymalnie 10 cm, szybko obliczyliśmy z proporcji jej wzrost. Poszli na randkę. Czy penis może zmaleć po ślubie? Rozmiar ma znaczenie? Rozwiewamy wątpliwości! - cz. 1 Jedne kochają brąz, inne - niestety - róż. Jeżeli dziewczyna po raz ostatni przekroczyła progi

Mężczyźni! Tych ciuchów panie nie cierpią!

Mężczyźni! Tych ciuchów panie nie cierpią!

kobieta nie umówi się na randkę z facetem, który daje wszystkim do zrozumienia, że facet bez brzucha, kiepsko r... Sami wiecie, co robi kiepsko. Chyba lepiej udowadniać to w sypialni, niż na ulicy, prawda? "Partner nie chce się ze mną kochać. Myślę, że go nie pociągam" Odkąd w młodości

Jak (skutecznie) uwodzić kobiety?

Jak (skutecznie) uwodzić kobiety?

;Jesteśmy z dziewczyną otyli. Jaka pozycja dla takiej pary? Nie chcę przygnieść jej brzuchem" Kobiety wolą wyższych facetów. Prawda. Kobiety wolą lepiej usytuowanych facetów. Też prawda. Sceptycy znów zauważą, że panny jak zwykle lecą na kasę, ale - uczciwie stwierdzając - to nie ma wiele

Seksualne obawy każdego mężczyzny...

Seksualne obawy każdego mężczyzny...

bohaterka zastanawia się, jaką bieliznę założyć na randkę? Nieatrakcyjne majtki ją wyszczuplały, za to stringów nie musiałaby się wstydzić w razie lądowania w sypialni. Jak się okazuje, tego typu myśli zaprzątają również facetów. Jakiś czas temu portal "Kobieta.gazeta.pl" zapytał panie, jaką

Z wirtuala do reala w 6 krokach: jak przenieść waszą znajomość na nowy poziom

Z wirtuala do reala w 6 krokach: jak przenieść waszą znajomość na nowy poziom

ciebie. Bo to nie jest tak, jak przedstawiają niektóre magazyny dla kobiet, że my zrobiłyśmy się teraz takie pewne siebie i przebojowe. Też mamy obawy, jak wypadłyśmy, czy facet miło spędził czas - mówi Zuza. Co zaś, jeśli nie masz ochoty na powtórkę? Podziękuj za randkę i życz powodzenia w następnych

Uważaj na pułapki, kiedy wchodzisz w związek - rozmowa z seksuologiem

Uważaj na pułapki, kiedy wchodzisz w związek - rozmowa z seksuologiem

. Kiedy odczuwamy potrzebę zmiany albo ktoś tej zmiany od nas się domaga, rzadko kiedy zmieniamy się o 10-20%. Ludzie idą zazwyczaj na całość. Myślenie zero-jedynkowe. Dokładnie tak. On wpadł w pułapkę takiego myślenia i poszedł w swojej zmianie w nadmiarowość, która dla jego nowej partnerki okazała się

Czego nienawidzą kobiety?

Czego nienawidzą kobiety?

sprośne historie spod prysznica po lekcjach WF-u. Lane Moore z "Cosmopolitan" pragnie tylko tego, by facet choć spróbował dowiedzieć się czegokolwiek, na temat kobiety, z którą się umawia. Przez "cokolwiek" rozumiemy tutaj fakty, pomocne w ustaleniu jaką osobą jest nasza wybranka, a

Jak zaimponować współczesnej kobiecie?

Jak zaimponować współczesnej kobiecie?

, dlatego bijemy się w pierś i czym prędzej zapisujemy się na siłownię! "Jesteśmy z dziewczyną otyli. Jaka pozycja dla takiej pary? Nie chcę przygnieść jej brzuchem" Uuu, kontrowersyjne, prawda? Paradoks współczesnego świata jest taki, że czasami, by mieć seks, nie można go chcieć

Seks w trójkącie - zasady, które musisz znać

kobiecie dotknąć mojego faceta. A sama nie mam pociągu do dziewczyn - dodaje zrezygnowana, prawdopodobnie wiedząc, że jej chłopak i tak pewnie nie zdecydowałby się na zaproszenie do sypialni żadnego z kolegów. Ale w sprawie obsady trójkąta możecie łatwo dojść do porozumienia. Nie wszyscy w łóżku muszą

Musisz to mieć: na co patrzą dziewczyny

Dla dziewczyny tak naprawdę liczy się tylko to, co masz w głowie. Oprawki w rogowej oprawie nie zabiją w tobie samca, jeśli za nimi kryje się zabójcze spojrzenie inteligenta. Rozwiązuj krzyżówki, zainstaluj na komórce sudoku, wygraj "Familiadę". Konwersację opieraj na matematycznie

Miłość i seks w naprawdę wielkim mieście

, zawód, przychód i wykształcenie kandydatów. Dalej koniecznie chiński znak zodiaku i krótki opis osobowości. Co bardziej przedsiębiorczy wspominają w ogłoszeniu o samochodzie i mieszkaniu. Ogłoszenia dotyczą randek? Nic podobnego. Ślubów! Co ciekawe, wśród odwiedzających park i

Speed dating: randka na szybkości

ona wraz z koleżanką wpadła na pomysł, aby zaaranżować szybkie randki w najbardziej zabieganym mieście nad Wisłą. Sama wygląda na taką, która goni między korporacją, kursem jogi a angielskim dla ambitnych menedżerów. O sobie opowiadać jednak nie chce. - To ty tutaj jesteś moim gościem - mówi z

Seksbranding, czyli jak zostać seksualną marką

dziewczyna (i nie mówię tylko o seksie) prawdopodobnie pochwali się tobą przed kilkoma koleżankami, te jeśli cię znają (albo już pragną poznać), a te podzielą się tą wiedzą z kolejnymi dziewczynami. Człowieku, właśnie tak tworzą się legendy! - Pierwsza randka. Odwiozłem ją do domu. Nie liczyłem na nic - z

Miłe gesty, którymi ucieszysz ukochaną

możliwości. Wszyscy doskonale wiemy, że brudne naczynia znajdą się w kuchni zawsze. Zawsze. O tym geście (i jego pozytywnym wpływie na relacje damsko-męskie), dowiedzieliśmy się z portalu "Askmen.com". Redaktorki serwisu przekonują, że jeśli zapraszasz dziewczynę na randkę do siebie, a podczas

Dlaczego zdradzamy w pracy?

... Ta historia nie ma końca albo raczej jej koniec może być naprawdę bardzo smutny. Smutne. - Dwa główne filary męskości, a przez to i samooceny, to dla nas, facetów: życie seksualne i życie zawodowe. One są ze sobą ściśle powiązane i wzajemnie nieustannie na

Trucker - sposób na życie

Zygmunt. Wracając do miłości, to pani Ola jest na etapie pierwszego zauroczenia. A ja? Ja mam za chwilę pierwszą randkę z ciągnikiem siodłowym z naczepą. Krzysztof Wróblewski, instruktor nauki jazdy w firmie ABC Szkolenia, czeka na mnie na parkingu pod Automobilklubem Polskim na warszawskim Bemowie. Dziś

Najsławniejszy człowiek na koniu

udziale w tej kampanii reklamowej.     Jak sobie dajesz radę ze sławą, szczególnie z popularnością wśród kobiet? To zabawne, ale kobiety nie podchodzą do mnie na ulicy, by się ze mną umówić. Niestety, to tak nie działa (śmiech). Nigdy nie zdarzyło mi się pójść na randkę z

Podryw: sposób na studentkę

w podrywie Szukasz dziewczyny? Przed randką sprawdź co pije! Marzenia seksualne facetów: kostiumy erotyczne. Część II

Seks? Od tego jest nie tylko sypialnia...

, niezależnie od wieku, marzy, by wyciągnąć partnerkę do swojej bryki, nie tylko celem zaprezentowania jej osiągów. Bo czasem lepszymi osiągami może pochwalić się facet, nie samochód. I nie musicie od razu pędzić w miejsca, gdzie nikt was nie znajdzie. Wystarczy, że posiadacie garaż - czasem to wystarczy

Sztuka kochania w rozmiarze XXL

zazwyczaj bardziej wyrazistych sygnałów gotowości seksualnej partnerek. Często to, co młodszy facet jest skłonny uznać za grube, wulgarne i zbyt barwne - dla dojrzałego będzie akurat. U panów, którzy wolą nieco więcej ciała, a dla których aprobata społeczna jest ważniejsza niż ich osobista skłonność ku

Kobiety przyczyną impotencji

Kobiety z gołymi nogami i ze swoimi kusymi spódniczkami podkopują zdrowie mężczyzn. Każda ładna dziewczyna idzie na randkę w seksownym topie. Idzie, by uszczęśliwić jednego faceta, ale po drodze zadaje cierpienia dziesiątkom innych. Cierpienia? Przecież lubimy popatrzeć. W tym właśnie jednak tkwi

Internetowy podryw: sposób na sukces

. W czasie gadki - improwizuj. Tylko unikaj tematów typu "strzał w stopę". To z czego śmiałeś się z kumplami, nie gwarantuje powodzenia u płci pięknej. Więcej, zazwyczaj gwarantuje spektakularną porażkę. O, na przykład o nielubianych damskich ciuszkach: Dziewczyny ! Tych ciuchów faceci nie

Silikonowe zauroczenie - czy lalki erotyczne zrewolucjonizują rynek?

dziewczynę - era smartfonów tego nie ułatwia - ale podobnie jest chyba na całym świecie. Jednak ci faceci, którzy już znajdą się w związku damsko-męskim, bardzo się starają i doceniają kobietę, również w łóżku. Z drugiej strony, jeżeli dziewczyna nie chce seksu, to

Najseksowniejsze ubrania, jakie może założyć facet

nosili wszyscy wielcy. Ryan Gosling. Brad Pitt. Chyba trudno o lepszą rekomendację dla okularów, prawda? Seksowny i inteligenty - to typ faceta, który z pewnością onieśmieli niejedną niewiastę. Inteligentny już jesteś, teraz czas popracować nad atrakcyjnością. To co, szybki marsz do najbliższego okulisty

Tematy, których lepiej unikać na randce

podbojach, wyjdziesz tylko na kretyna, płytkiego lowelasa i faceta bez szacunku dla kobiet. Musisz całą swoją uwagę poświęcać tej, z którą się akurat spotykasz. Ona nie chce widzieć, że w twojej głowie tkwią jakieś inne. Prawdziwi dżentelmeni nie rozmawiają o pieniądzach*. No bo sam się zastanów - w grę

To ideał kobiety w różnych krajach na świecie

;VICE", Bangladesz to nie jest kraj dla młodych kobiet. Dziewczyna niepytana nie zabiera głosu, a jeśli już ośmieli się odezwać - dokładnie waży słowa. Bengalki obowiązkowo naszą tradycyjne sari. Panie, np. przy powitaniu, w żadnym wypadku nie mogą podać mężczyźnie dłoni - zostałoby to uznane za

Top 10: fikcyjne kobiety, których nie zaprosilibyśmy na randkę

sportu obcina sobie pierś? Brrr...   2. Lisbeth Salander Bohaterka Larssonowskiej trylogii "Millenium" to postać niechybnie fascynująca i pociągająca. Ale trzeba by naprawdę dużego samozaparcia, żeby zaprosić tę dziewczynę na randkę. Zakładając, że w ogóle chciałaby się z tobą

MILB - czy związki ze starszymi kobietami mają sens?

mężczyźni nie uwodzą? "Albo chętna albo nie". Seksuolożka: Dla nas gra wstępna trwa 24 godziny A jak to wygląda z punktu widzenia młodego faceta? Starsza partnerka jest dużo bardziej tolerancyjna, ponieważ doświadczenie uświadomiło jej ograniczenia, zarówno własne, jak i 

10 rzeczy, które zabierze ci kobieta

rozpaczliwie szukać wolności, lepiej zwalczać trudności. Zamiast go niszczyć, popracuj lepiej nad ożywianiem związku . Tematy, których lepiej unikać na randce Sposób na ojca twojej dziewczyny Dziewczyny! Tych ciuchów faceci nie cierpią

Koniec Casanovy: miłość w czasach równouprawnienia

dla wielu facetów nie jest jakimś najgorszym rozwiązaniem, ale w pewnym momencie życia pobudka dwie noce z rzędu u boku tej samej kobiety zaczyna kusić. W obu przypadkach mężczyźni mają problem ze znalezieniem atrakcyjnej kobiety, ale na długotrwały związek - zauważa dr Jeremy Nicholson, psycholog

Sekrety, których kobieta NIGDY ci nie wyjawi

Wszyscy doskonale wiemy, że temat byłych miłości jest zawsze niezwykle kłopotliwy. Mówimy o nich dobrze - to źle o nas świadczy. Mówimy w jak najgorszych słowach - świadczy jeszcze gorzej. Relacje z naszymi eks najlepiej zawsze przemilczeć. Dla bezpieczeństwa i trwałości naszej relacji. Partnerka

Podryw: poznaj mowę ciała dziewczyny

. Szukasz dziewczyny? Przed randką sprawdź co pije! Pierwsza randka: podbij serce dziewczyny Mężczyźni i seks: wielki sondaż Uważaj na kawę i seks

Malvina Pe: zlot czarownic

Dwa dni później, rzucając kurwami na lewo i prawo, do biura wkroczyła Kasieńka. Farbowana na rudo blondyna, lat 29. Poprzedniego wieczoru poszła na randkę z przystojnym, elokwentnym koszykarzem, który jednak dość szybko, jak na Kasieńki kręgosłup moralny, chciał zaliczyć wsad. Trudno się dziwić, bo

O czym marzą kobiety? To najczęstsze damskie fantazje erotyczne

Co przeszkadza współczesnym związkom w sypialni? Nuda! Za dobrze się znacie, dwa lat zauroczenia minęły, mieszkacie razem. Ona dawno przestała się malować o poranku, a ty rzadko sobie przypominasz, aby kupić kwiaty. Dogorywacie. Wracamy więc do początków. Nie od dziś wiadomo, że pierwsze randki

Eksperymenty w łóżku: ilu Polaków o nich marzy? Ile przy tym ryzykują?

dziewczynie? Kłótnia? Mało powiedziane. - A jeśli zdecydujesz się podzielić swoją partnerką z innym facetem i to ona będzie nim bardzo, ale to bardzo zainteresowana? "Jeśli członek partnera wydaje się pani trochę mizerny, to może się okazać, że to będzie decydująca rzecz, że ten drugi mężczyzna będzie

Top 10: seks i śmierć. Najdziwniejsze przypadki

zagrożenia jakim jest tlenek węgla".   Zwierzęta Pies To akurat jest dość obrzydliwe. 43-letnia Irlandka poznała na czacie dla fetyszystów 57-letniego mężczyznę. Umówili się na, hmmm, randkę, podczas której kobieta uprawiała seks z psem kochanka. Kilka godzin później umarła. Diagnoza

Najbardziej irytujące kobiece zachowania w sypialni

dziewczyną otyli. Jaka pozycja dla takiej pary? Nie chcę przygnieść jej brzuchem" To chyba jeden z najczęściej powielanych mitów, które narosły wokół seksu. To przeświadczenie, że właśnie mężczyzna w całości odpowiada za jakość współżycia, a kobieta tylko biernie leży, wyczekując zaspokojenia

Jak stracić dziewczynę w 10 dni

Bo w końcu to ty jesteś najważniejszy. Strzel focha, jeśli uznasz prezent urodzinowy za zbyt skromny, ale zapomnij o jej urodzinach. Spóźniaj się na randki. Nie pamiętaj o jej prośbach, przyzwyczajeniach, ulubionych rozrywkach. Bądź narcyzem. Nie słuchaj. Układaj swoje plany, nie uwzględniając

Kryzys męskości. Panowie, co się z nami dzieje?!

mamy do czynienia z pracą związaną z wyglądem, np. w telewizji, ma to znaczenie dla męskości. Wszystko jest sprawą wyboru. Jeżeli facet miał siłę polityczną albo ekonomiczną, wygląd nie był ważny. Jeśli nie miał, musiał mieć coś innego, co daje sławę, która ciągnie się za nim jak pawi ogon, żeby to

Facebook - udany podryw w 7miu krokach

staromodne. Skuteczne przygotowanie frontu robót oznacza, że w świecie Facebooka jesteś przystojny, interesujący i szybko rozpoznawalny.   2. Zadbaj o historię i prywatność   Fakty są brutalne. Pierwszą rzeczą, jaką robią dziewczyny po poznaniu nowego faceta, jest sprawdzenie jego

"Dobrze ci było?" Prof. Izdebski: "Mężczyźni są (zwykle) zachwyceni, bo są mało wymagający"

dla mężczyzny to głównie penetracja, ewentualnie seks oralny. - Kobiety chcą jednak więcej. Mężczyźni się tego boją, a nie ma takiej możliwości, żeby facetowi było źle, albo gorzej, kiedy jego partnerce jest lepiej. Obie strony tylko na tym zyskają - przekonuje. I - co najważniejsze - panowie nie mogą

Sprzedawcy marzeń - zawód coraz popularniejszy

;życiu? To jest to przekonanie, na którym swoją karierę opierają mówcy motywacyjni. Stereotyp graniczy z groteską. Doskonale ubrany facet biega, gestykuluje, krzyczy ze sceny: "Jesteś zwycięzcą!", "i ty jesteś zwycięzcą!", "i ty też jesteś zwycięzcą!", jak

Sposób na ojca twojej dziewczyny

sprawach. Odwiedzając jej rodziców po raz pierwszy musisz przynieść dary. Dla mamy idealne będą kwiaty, ojcu musisz sprezentować coś męskiego. Skonsultuj się najpierw z dziewczyną, żebyś nie kupił cygara zagorzałemu przeciwnikowi palenia, butelki wina facetowi z chorą wątrobą, a kalendarza Pirelli

10 seksownych kobiet, które kręcą nas tej wiosny

głębi czuje, iż jest jednak bardziej męski od jej wybranka. To nic, że pewnie nawet po trzech randkach nie zapamiętałbyś jej imienia. Piękność z Bollywood tak?mocno rozgrzewa facetów, że okupuje czołowe miejsca iluś tam rankingów najpiękniejszych kobiet świata. Jeżeli pragniesz odrobiny orientu i

Kobiety, o których marzą faceci

;Troszczy się o mnie, ale ma małego penisa. Zostawić go?". Seksuolog: "Nie poświęcaj się" Dla nas - wiecznych chłopców zakochanych w książkach spod znaku "Harry'ego Pottera" - symbolem osobliwej, oryginalnej dziewczyny już chyba na zawsze pozostanie Luna Lovegood. Nazywana w

Marysia Zwierzyńska z Lotto losuje intymne pytania

winach, zwłaszcza do dobrego jedzenia. Szczególnie lubię białe, a jeżeli są w nim bąbelki, jestem w niebie. (12) Idealne miejsce na pierwszą randkę? Mało oczywiste. To facet ma wymyślić to miejsce - i jeszcze owiać... tajemnicą. (28) Sposób na kaca? Cały dzień w łóżku. Sauna. Dobre ostre jedzenie

To najskuteczniejsze metody na podryw!

;. Dalej powinno już być z górki. Rada: nie rób zdjęć z ukrycia - wyjdziesz na natarczywego dewianta "Jak odróżnić pi*dę od faceta?" Zaprosiliśmy Malvinę Pe, aby wyjaśniła sprawę w naszym studiu [cz. 1] Kobiety, dla których ten atrybut jest najlepszym i jedynym afrodyzjakiem, to nie

Randki: brunetki, rude czy blondynki?

Błękit oczu, blond włosów i piękno kibici to połączenie w naszej części globu szczęśliwie popularne. Podobnie jak w Skandynawii i San Fernando. Patrząc szerzej - na lewo od Kaukazu i tak od 35. równoleżnika (N) w górę (plus Australia). Wychodzi na to, że północne dziewczyny mają mniej melaniny

Pierwsza randka

Ofiara wypatrzona i - przynajmniej częściowo - usidlona. Teraz trzeba ją wyprowadzić na zewnątrz i przejść przez horror pierwszej randki, na której zwykle decydują się dalsze losy znajomości. Pół biedy, jeśli ci nie zależy. Idziesz sobie wtedy spokojnie i dajesz się ewentualnie uwieść. Gorzej, gdy