rękawiczki do jazdy samochodem

samochód

Materiał prasowy

Kierowca Formuły 1, George Russell, został nowym ambasadorem marki Puma

PUMA ogłasza współpracę z kierowcą zespołu Mercedes-AMG Petronas F1 Team, Georgem Russellem. 24-letni brytyjski zawodnik dołącza do grona ambasadorów marki, która będzie wspierać go w nadchodzących wyzwaniach.

10 gadżetów dla prawdziwego superbohatera

Te gadżety to nie zabawa dla Clarka Kenta - zaopatrzcie się w 10 rekwizytów superbohatera i do akcji!

Moda na życzenie

Moda z wybiegów tylko na pierwszy rzut oka wydaje się niedostępna. Zapytaliśmy was na Facebooku, które stylizacje wielkich projektantów podobają się wam najbardziej. Wybraliście, a my poszliśmy do polskich sklepów i przygotowaliśmy zupełnie podobne zestawy.

Mrecedes klasy E - Mieszczanin szlachcicem

, wrzucam drive i płynę. Auto przy wolnej jeździe wręcz zniechęca do wciskania gazu. Zgodnie z hasłem reklamującym ten model ("Cztery pory roku - cztery osoby") samochód ma pozwalać czterem osobom na wygodne, całoroczne użytkowanie auta. Jedno spojrzenie do tyłu i już wiem, że te dwie osoby z tyłu

Rowery szosowe [PORADNIK + AKCESORIA]

mniejszości? NA POCZĄTEK DOBRA TRASA I KOMPAN Odpowiedź jest banalna i tkwi w samej nazwie tego rodzaju kolarstwa. Jazda na szosówce wymaga odpowiedniej nawierzchni, a z drogami było u nas jeszcze do niedawna naprawdę kiepsko i dopiero teraz kolarze

Zima cyklistów

mawiał, że rower to najgenialniejszy wynalazek ludzkości. Nie tylko dlatego, że to najwydajniejszy energetycznie sposób poruszania się (bardziej niż chód, bieg i jazda samochodem), ale też dlatego, że jest tak cudownie nieskomplikowany. Jeśli więc masz odpowiednio wyposażony rower, wystarczy, że ciepło

Test: tydzień z rowerem (zamiast samochodu). Da się?

na miasto z ich strony. Pełen entuzjazmu postanawiam, że przez tydzień nie dotknę samochodu, wypełniając codzienne obowiązki. Dziecko do przedszkola, później do pracy. W drodze powrotnej małe zakupy i kilka spraw do załatwienia. Żadnej taryfy ulgowej. Mój stosunek do rowerzystów w mieście nie jest

Ranking najlepszych hoteli w Polsce

tylko o someliera czy baristę, ale też praca pań pokojowych przejdzie każdy test białej rękawiczki. Zastanawialiśmy się, do czego można się przyczepić, ale trudno coś takiego znaleźć. Przewertowaliśmy więc fora internetowe, ale na kilka tysięcy opinii właściwie nikt nic konkretnego nie wskazał

Logo z klasą: Hermès, wysłannik bogów luksusu

, ale też drobną galanterię skórzaną: paski, rękawiczki. A z czasem także linie ubrań sportowych - oczywiście do jazdy konnej (furorę zrobiła zwłaszcza marynarka), zapoczątkował produkcję zegarków oraz biżuterii (z końskimi motywami, rzecz jasna). Zwykł był mawiać, że Hermès to "skóra, sport

Mój pierwszy raz : golf

samochodami i mają po jednym jachcie na Karaibach i Adriatyku. Ja, mimo że byłem kilka razy na Karaibach, to jednak jeżdżę busem i nie mam jachtu, więc czułem że nie mam tam czego szukać. Tak było, do tego roku, gdy poznałem Michała Kopczewskiego, autora książki „Czego uczy nas golf”. Autor jest

Rowerem po mieście - te modele powinieneś kupić!

(opaski zaciskowe) i rękawiczki jednorazowe. Lista wydaje się długa, ale wszystko się zmieści np. w torebce podsiodłowej. Linka to nie zabezpieczenie Złodzieje zazwyczaj nie bawią się w otwieranie zamków metodą inteligentną, a do przecięcia blokady używają łatwo dostępnych nożyc do metalu. Jeżeli

Urlop w Tatrach - najlepsze wyjście

jedną z wielu linii autobusowych do Zakopanego. Jazda trwa nieco ponad 2 godziny (pociągiem dwukrotnie dłużej!). Jeżeli decydujesz się na podróż samochodem, pamiętaj: trudno będzie znaleźć darmowe i bezpieczne miejsce do parkowania. Zastanów się więc, czy naprawdę warto - spod dworca w

Nisssan Titan Desert - tytan pustyni

, mocowany do widelca. W parku maszyn wre praca. Ludzie wyjmują z kartonów rowery, skręcają je i ruszają na próbne jazdy. Pożyczam klucze i szybciutko ogarniam swojego bronco. Nadal ma uchwyt do mocowania fotelika dziecięcego. Jeżeli to tak ma wyglądać, to prędzej dostanę zawału

Mrówki na przystawkę

tego jest tak szeroka, że mieści pasy dla samochodów terenowych, autobusów, a nawet lądujących tu samolotów. Samochody dopuszczone do jazdy po Fraser Island mają specjalne zawieszenia i obowiązkowo napęd na cztery koła, bo na wyspie nie ma kawałka asfaltowej drogi, tylko piaszczyste szlaki po wydmach

Kara-at, czyli śladami Czyngis-chana

Tałaj. Zabiera konie, by jak najszybciej wrócić z powrotem za przełęcz, do swojej doliny Tałasu. A my wracamy do Biszkeku, wspinając się znowu z mozołem na jedną z najwyższych przełęczy w grzbiecie Gór Kirgiskich, ale tym razem samochodem po wygodnej szosie. Docieramy tam po kilku godzinach jazdy, już o

wracamy do Biszkeku, wspinając się znowu z mozołem na jedną z najwyższych przełęczy w grzbiecie Gór Kirgiskich, ale tym razem samochodem po wygodnej szosie. Docieramy tam po kilku godzinach jazdy, już o zmroku. I rzucamy okiem za siebie. I wreszcie wiemy, dlaczego Paryż! Z góry nie widać jego baraków