na regenerację wątroby

Krzysztof Dołęgowski, Magda Ostrowska-Dołęgowska

Ćwiczenia: jak zbudować sześciopak w domu [grafiki ćwiczeń + plan treningu]

Ćwiczenia: jak zbudować sześciopak w domu [grafiki ćwiczeń + plan treningu]

Zbudowanie imponującego kaloryfera na brzuchu to rzecz prosta, ale czasochłonna. Nie ma szybkiego obejścia, choć wcale nie potrzebujesz skomplikowanych urządzeń i wychodzenia z domu do siłowni. Trzeba jednak zacząć od wyciągnięcia tych mięśni spod warstwy tłuszczu.

Jaka dieta dla sportowca? Zaglądamy do talerza zawodowcom

Jeżeli chodzisz regularnie na siłownię, biegasz albo jeździsz rowerem, to zainteresuj się tym, co powinno się znaleźć na twoim talerzu. Najlepiej zacznij od podglądania zawodowców.

Posiłek przed czy po treningu? Profesjonalny poradnik

Co zjeść, żeby chudnąć, a co żeby nabrać masy? Kiedy jest czas na ostatni posiłek przed ćwiczeniami? Czy jeść coś także po?

Ćwiczenia: sześciopak w domu

Ćwiczenia: sześciopak w domu

". Organizm przez pierwszych kilkadziesiąt minut wykorzystuje cukry zgromadzone w mięśniach, krwi i wątrobie. Dopiero potem uruchamia rezerwy (tłuszcz). Efekty zauważysz po 3-4 tygodniach. Nie patrz na wagę, na razie będzie kłamać. Możesz chwilowo ważyć więcej, ze względu na wzrost mięśni. Obserwuj

Mięśnie z proszku

Mięśnie z proszku

rozmaite składniki - przede wszystkim aminokwasy, ale także woda i węglowodany. I spokój. - Mięśnie rosną w czasie snu - mówi Katarzyna Kozakiewicz. - Dlatego dla treningu kulturystycznego bardzo ważna jest regeneracja. Jeśli nie damy mięśniom czasu na odbudowę, uzyskamy efekt odwrotny do zamierzonego