miód kcal

tekst: Paweł Wiejas, konsultacja: Wojciech Zep

Zanim odetnie ci prąd

Zanim odetnie ci prąd

Nawet najlepiej wytrenowany sportowiec nie pokona wielokilometrowej trasy, nie przerzuci ton na siłowni, jeśli nie będzie się systematycznie nawadniał, uzupełniał energii w trakcie wysiłku i regenerował. Rób to z głową.

Jesteś aktywny? Przeczytaj, co musisz jeść

Polskie społeczeństwo jest szczupłe, zdrowe i zadbane? Jeszcze parę lat temu tak właśnie sądziliśmy. Od przeciętnych Amerykanów wciąż wyglądamy lepiej, ale statystyki są przerażające - rzadziej niż co trzeci dorosły Polak i co czwarta Polka mogą być zaliczani do osób aktywnych fizycznie. A do tego jemy coraz więcej "śmieci".

Przygotowania do maratonu: instrukcja krok po kroku

Jak rozpoznać, że ktoś przebiegł maraton? Spokojnie, na pewno sam ci o tym powie! Bo jest coś takiego w tym królewskim dystansie, że niemal każdy, kto zaczyna biegać, marzy, by pokonać 42 km 195 m.

Poradnik: co zrobić, by nie chorować

Poradnik: co zrobić, by nie chorować

Obiad: Sałatka nicejska z tuńczyka, jaja na twardo, sałaty i pomidorków cherry, polana sosem winegret + 2 grzanki Podwieczorek: Ulubiony baton (ok. 200 kcal) Kolacja: Ostra zupa tajska z kurczakiem, doprawiona imbirem   Dzień VI Śniadanie: Naleśniki crepes Suzette (w sosie

Wskocz na dietę

Wskocz na dietę

, pomarańcze, pumpernikiel, ryż basmati, brązowy, sery żółte chude, soki owocowe świeże, truskawki, winogrona.   Produkty niewskazane:   IG 50-69: ananas, banany, bezy, buraki, chleb razowy, dżemy słodzone, kasza gryczana, kiwi, kukurydza, kuskus, lody, mango, miód, mleko skondensowane słodzone

Poć się na zdrowie

Poć się na zdrowie

pocisz, dzięki czemu skóra błyskawicznie się oczyszcza. Jeśli zdecydujesz się na seans w temperaturze 110°C i 10-procentowej wilgotności, sauna zadziała odchudzająco - stracisz 300-400 kcal.   Parowa (zmodyfikowana fińska) : niższa temperatura (poniżej 75°C) i podwyższona wilgotność

Ciastka ''Ogniste serca''

Składniki na 30 ciasteczek:, 300g mąki pszennej, 200g masła, 100g cukru pudru , 2 żółtka, 2 łyżki śmietany, szczypta soli, łyżka miodu, cukrowy krem np.czerwony dekoracyjny Schwartau ,posypka cukrowa, Uwaga:, Zamiast kremu możesz użyć dżemu lub konfitur. 1 sztuka zawiera 90 kcal. Mąkę przesiej