miód kcal

Daniel Górecki

Carnivore Bar - baton przetrwania, który... przetrwa całe lata

Carnivore Bar - baton przetrwania, który... przetrwa całe lata

Lubicie być przygotowani na każdą okoliczność i zawsze macie spakowany plecak na wypadek, gdyby trzeba było szybko reagować? W takim razie nowa kampania w serwisie Kickstarter jest właśnie dla Was.

Zanim odetnie ci prąd

Nawet najlepiej wytrenowany sportowiec nie pokona wielokilometrowej trasy, nie przerzuci ton na siłowni, jeśli nie będzie się systematycznie nawadniał, uzupełniał energii w trakcie wysiłku i regenerował. Rób to z głową.

Jesteś aktywny? Przeczytaj, co musisz jeść

Polskie społeczeństwo jest szczupłe, zdrowe i zadbane? Jeszcze parę lat temu tak właśnie sądziliśmy. Od przeciętnych Amerykanów wciąż wyglądamy lepiej, ale statystyki są przerażające - rzadziej niż co trzeci dorosły Polak i co czwarta Polka mogą być zaliczani do osób aktywnych fizycznie. A do tego jemy coraz więcej "śmieci".

Przygotowania do maratonu: instrukcja krok po kroku

Przygotowania do maratonu: instrukcja krok po kroku

W trakcie maratonu człowiek spala ok. 4000 kcal, wypaca ponad 4 litry potu, przez kilka godzin bez przerwy obciąża swoje stopy naciskiem trzykrotnej masy własnego ciała, a po biegu chrząstka w stawie kolanowym powraca do swoich funkcji i normalnej grubości przez około pół roku! A to tylko kilka

Poradnik: co zrobić, by nie chorować

Poradnik: co zrobić, by nie chorować

Obiad: Sałatka nicejska z tuńczyka, jaja na twardo, sałaty i pomidorków cherry, polana sosem winegret + 2 grzanki Podwieczorek: Ulubiony baton (ok. 200 kcal) Kolacja: Ostra zupa tajska z kurczakiem, doprawiona imbirem   Dzień VI Śniadanie: Naleśniki crepes Suzette (w sosie

Wskocz na dietę

Wskocz na dietę

. Produkty niewskazane: IG 50-69: ananas, banany, bezy, buraki, chleb razowy, dżemy słodzone, kasza gryczana, kiwi, kukurydza, kuskus, lody, mango, miód, mleko skondensowane słodzone, morele świeże, pączki, rodzynki, rzepa, spaghetti długo gotowane, wafle ryżowe, ziemniaki w

Ciastka ''Ogniste serca''

Składniki na 30 ciasteczek:, 300g mąki pszennej, 200g masła, 100g cukru pudru , 2 żółtka, 2 łyżki śmietany, szczypta soli, łyżka miodu, cukrowy krem np.czerwony dekoracyjny Schwartau ,posypka cukrowa, Uwaga:, Zamiast kremu możesz użyć dżemu lub konfitur. 1 sztuka zawiera 90 kcal. Mąkę przesiej