lamborghini dane techniczne
Audi R8 na torze - przyjemne z pożytecznym
Zamknięty tor, zespół doświadczonych instruktorów sportowej jazdy oraz flota odświeżonych Audi R8. Czy ten dzień mógłby wyglądać lepiej?
Kornacki, Mikiciuk i Bąk o motoryzacyjnych zaskoczeniach i rozczarowaniach
Trzech prezenterów, dziewięć samochodów. Łukasz Bąk, Adam Kornacki i Patryk Mikiciuk opowiadają nam o swoich motoryzacyjnych zaskoczeniach, rozczarowaniach i zauroczeniach na planie "Automaniaka". Oto najlepsze i najgorsze samochody tego roku.
Audi RS z Rodowodem Sportowym
AMG, RS, M. Pod tymi skromnymi kombinacjami liter kryją się jedne z najbardziej pożądanych samochodów świata. To usportowione wersje szlachetnych niemieckich marek: Mercedesa, Audi i BMW. W najbliższych numerach "Logo" przedstawimy po kolei ich historię i teraźniejszość. Na dobry początek: Audi RS.
Koenigsegg: królewskie samochody
nastolatek zdobywał uznanie kolegów, podkręcając im motorowery tak, żeby policja nie była w stanie wykryć przeróbek. A w wieku 21 lat przyszedł z teczką pełną rysunków do projektanta Davida Crafoorda, kazał mu przerobić szkice na rysunki techniczne i wykonać makiety do badań. Crafoord nieco się zdziwił takim
Kuba Przygoński | Najszybszy Polak
zawody. To rajd, w którym oprócz trzymania odpowiedniej prędkości, wykwalifikowanej kadry mechaników, zespołu i przeróżnych parametrów technicznych liczy się też szczęście. Dakar tego wymaga i to może często przesądzić o wyniku. Ten „parametr szczęścia” – ile to jest
Dziwne samochody od mistrzów Zagato
Speedster (1958), fot. Zagato Jak wiadomo, na motoryzacyjnych piknikach dla bogaczy da się ubijać największe interesy. Będąca ich niekwestionowaną gwiazdą rodzina Zagato omawiała więc z partnerami nowe zamówienia na własne reinterpretacje ekskluzywnych coupe i kabrioletów takich marek jak Porsche, Ferrari
Bolidy na zakupy
prędkości, bo zawieszenie jest tu twarde i o małym skoku, a ekstremalne ogumienie podąży za każdą koleiną. Dane techniczne: Karoseria: kombi, 5-osobowa Bagażnik: 565 l Silnik: V10, 5,2 l, turbo
Top 10: najwybitniejsi projektanci samochodów
techniczne, prototypy, poprawki, o których ojciec motoryzacji nie miał wielkiego pojęcia. Ale to dzięki ich wspólnej pracy w marcu 1886 r. na drodze do Untertürkheim pojawiła się dorożka, do której Maybach zamontował silnik o mocy 1,5 KM. Rezultaty były bardzo obiecujące. Trzy lata później oficjalnie
Viva Riva - motorówki najbogatszych
. - Zbudowano ich tylko 4 tysiące, a dziś pływa najwyżej połowa - mówi Oliver Frackman, monachijczyk, którego pasją jest restaurowanie łodzi. - Kocham je, chociaż żyć się z tego nie da. Doprowadzenie rivy do dawnej świetności to rok pracy, no i kosztuje o wiele więcej, niż wybudowanie nowej