lamborghini dane techniczne
Audi R8 na torze - przyjemne z pożytecznym
Zamknięty tor, zespół doświadczonych instruktorów sportowej jazdy oraz flota odświeżonych Audi R8. Czy ten dzień mógłby wyglądać lepiej?
Kornacki, Mikiciuk i Bąk o motoryzacyjnych zaskoczeniach i rozczarowaniach
Trzech prezenterów, dziewięć samochodów. Łukasz Bąk, Adam Kornacki i Patryk Mikiciuk opowiadają nam o swoich motoryzacyjnych zaskoczeniach, rozczarowaniach i zauroczeniach na planie "Automaniaka". Oto najlepsze i najgorsze samochody tego roku.
Kuba Przygoński | Najszybszy Polak
Miał zostać pływakiem, ale dziadek, Władysław Cygan, zaszczepił w nim pasję motoryzacyjną i przez to skończył na Dakarze. Najpierw w roli motocyklisty, później jako kierowca wyczynowego Mini. Teraz ściga się ze swoim rajdowym idolem z dzieciństwa.

Koenigsegg: królewskie samochody
nastolatek zdobywał uznanie kolegów, podkręcając im motorowery tak, żeby policja nie była w stanie wykryć przeróbek. A w wieku 21 lat przyszedł z teczką pełną rysunków do projektanta Davida Crafoorda, kazał mu przerobić szkice na rysunki techniczne i wykonać makiety do badań. Crafoord nieco się zdziwił takim

Audi RS z Rodowodem Sportowym
, S5 i S6, a na S8 skończywszy. Tylko Q7 i Q5 oraz supersamochód R8 nie mają swoich sportowych wersji. Postęp ekologiczny Kogoś, kto nie zna dobrze oferty Audi, mogą zdziwić dane techniczne modelu S5. O ile w wersji coupé ma on 354 KM i

Dziwne samochody od mistrzów Zagato
Speedster (1958), fot. Zagato Jak wiadomo, na motoryzacyjnych piknikach dla bogaczy da się ubijać największe interesy. Będąca ich niekwestionowaną gwiazdą rodzina Zagato omawiała więc z partnerami nowe zamówienia na własne reinterpretacje ekskluzywnych coupe i kabrioletów takich marek jak Porsche, Ferrari

Bolidy na zakupy
prędkości, bo zawieszenie jest tu twarde i o małym skoku, a ekstremalne ogumienie podąży za każdą koleiną. Dane techniczne: Karoseria: kombi, 5-osobowa Bagażnik: 565 l Silnik: V10, 5,2 l, turbo

Top 10: najwybitniejsi projektanci samochodów
techniczne, prototypy, poprawki, o których ojciec motoryzacji nie miał wielkiego pojęcia. Ale to dzięki ich wspólnej pracy w marcu 1886 r. na drodze do Untertürkheim pojawiła się dorożka, do której Maybach zamontował silnik o mocy 1,5 KM. Rezultaty były bardzo obiecujące. Trzy lata później oficjalnie

Viva Riva - motorówki najbogatszych
. - Zbudowano ich tylko 4 tysiące, a dziś pływa najwyżej połowa - mówi Oliver Frackman, monachijczyk, którego pasją jest restaurowanie łodzi. - Kocham je, chociaż żyć się z tego nie da. Doprowadzenie rivy do dawnej świetności to rok pracy, no i kosztuje o wiele więcej, niż wybudowanie nowej