kaloryfer na brzuchu w miesiąc

Marek Kozula

Męskie kompleksy. Czego najczęściej wstydzą się faceci?

Męskie kompleksy. Czego najczęściej wstydzą się faceci?

Nie ma na świecie osoby, która nie miałaby kompleksów. Wybraliśmy 11 problemów z wyglądem, które najczęściej wskazują u siebie mężczyźni. I znaleźliśmy najlepsze rozwiązania, by skutecznie je zwalczyć.

Konsole to zdrowie

Wiosenny test Logo. Sportowi eksperci sprawdzili dla nas, jak zrzuca się zimowe kalorie z Xboksem, PlayStation 3 i Wii. Zobacz, które konsole przydadzą się do ćwiczeń, a które to tylko zabawki.

Dieta à la Robert Lewandowski

Z wielką przyjemnością oddałem się w ręce narzeczonej Roberta Lewandowskiego. Tym bardziej że miałem po tym wyglądać zupełnie jak najlepszy piłkarz reprezentacji Polski. Moja żona też miała mieć ze mnie większą pociechę.

Chude jest męskie

Chude jest męskie

Och, co to były za czasy, kiedy pokaźny brzuch świadczył o dobrobycie i wysokiej pozycji społecznej! A dziś? Nadmiar tłuszczu to większa szansa na cukrzycę, chorobę wieńcową, zawał, nawet raka. Idealny mężczyzna jest szczupły, z brzuchem jak kaloryfer. Nie to, żebyś od razu musiał wyglądać tak jak

Ćwiczenia: jak zbudować sześciopak w domu [grafiki ćwiczeń + plan treningu]

Ćwiczenia: jak zbudować sześciopak w domu [grafiki ćwiczeń + plan treningu]

się na moment, zaznaczając maksymalne wychylenie. W czasie ruchu w górę wypuszczaj wyraźnie powietrze, a w momencie rozluźnienia i ruchu w dół - nabieraj. To ważne, bo mięśnie brzucha mogą spiąć się mocniej, gdy nie masz w środku "balona" napełnionego powietrzem. Nie próbuj też robić kilku

Ćwiczenia: sześciopak w domu

Ćwiczenia: sześciopak w domu

ważne, bo mięśnie brzucha mogą spiąć się mocniej, gdy nie masz w środku "balona" napełnionego powietrzem. Nie próbuj też robić kilku powtórzeń na jednym wdechu.   Jeśli ci się udało, nie zapuszczaj, bo będzie wracał W czasie tycia komórki tłuszczowe pod skórą nie tylko się rozszerzają i

Forma zawodowa

Forma zawodowa

solonych orzeszków. Jeśli, podobnie jak ja, nie masz czasu chodzić na siłownię, opracuj swój zestaw ćwiczeń, by wzmacniać mięśnie brzucha, grzbietu i ramion. Możesz je robić w domu Po jakichś infekcjach i chorobach wracam do normalnego rytmu stopniowo. Zamiast codziennie biegam co drugi dzień, a w weekend