kalkulator składników odżywczych

Zobacz wideo

Odżywczy deser

, wymieszać i zagotować. Mój odżywczy deser jest bogaty w witaminy i składniki odżywcze to domowy kisiel z domowymi ciasteczkami owsianymi. W pucharkach układamy na dnie ciasteczko lub dwa zależy od wielkości, zalewamy kisielem owocowym na wierzch dajemy kleks jogurtu naturalnego gęstego i ozdabiamy świezą

Delikatny mrożony koktajl bananowy dla sportowców

charakterystycznego zimnego powiewu. Żeby nasz koktajl miał właściwości izotoniczne (przydatne dla sportowców) należy dodać do niego szczyptę soli, wtedy będzie to zbiór praktycznie wszystkich cennych składników odżywczych. banany;sok pomarańczowy;miód;szałwia;

Tropikalne mango z bananem i imbirem

1/2 mango,1 banan,woda ok. 100- 150ml,łyżeczka świeżego lub suszonego imbiru,1/2 łyżeczki kurkumy,łyżka syropu z agawy lub miodu, 1/2 łyżeczki oleju kokosowego (opcjonalnie) Wszystkie składniki miksujemy w blenderze, schładzamy w lodówce i podajemy w wysokich szklankach. Żeby polepszyć wartości

Kubek energii

składników podsmażyć na patelni aż do połączenia i roztopienia malin. Przełożyć je do szklanki. Deser ten po schłodzeniu idealnie smakuje w ciepłe dni! Zawiera dużo wartości odżywczych i witamin dających energię na cały dzień! płatki owsiane;maliny;żurawina;kokos;rodzynki;jogurt naturalny;miód;jabłka;mleko;

Roladki wieprzowe z suszonymi śliwkami

składników odżywczych. schab;pieprz;śliwki;