kółko do ćwiczeń mięśni brzucha

Piotr Mieśnik

15 sprzętów fit, które zmieścisz nawet w kawalerce

15 sprzętów fit, które zmieścisz nawet w kawalerce

Do wakacji miesiąc. Stop. Brakuje czasu na ostatnie szlify formy? Stop. To wymówki. Stop. Bo możesz też ćwiczyć w domu, start!

Biegowy świr - wywiad z Kacprem Kąkolem

Spróbuję jak w reklamie. Lubisz sport, czujesz się mocny, ale nie chcesz się przywiązywać do jednej dyscypliny? Weź udział w wyjątkowym eksperymencie, czyli biegu OCR rangi mistrzostw Europy! Będą decydowały mięśnie, wydolność i mocna głowa - mówi Kacper Kąkol, "Biegowy Świr", jeden z najlepszych polskich zawodników OCR.

Co daje jazda na rolkach? Pytamy fizjologa i trenera

Co, poza frajdą, daje jazda na rolkach? Pod względem treningu, jeżdżąc na rolkach zyskujesz podobnie dużo, jakbyś biegał, ale mniej obciążasz stawy. I to tylko jedna z zalet, o które zapytaliśmy licencjonowanego trenera wrotkarstwa oraz fizjologa sportowego.

Wielką formę zbuduj zimą

Wielką formę zbuduj zimą

budowaniu siły biegowej. Kształtuje się ją poprzez ćwiczenia sprawnościowe oraz podbiegi, wykonywane na górce o nachyleniu ok. 7-10 stopni [patrz ramka na lewej stronie]. Nie zapominaj, że nie samym bieganiem żyje biegacz. Znajdź czas na wzmocnienie mięśni brzucha, grzbietu i poprawę ogólnej sprawności

Koniec brzuszka, zbuduj formę! Jak? Radzą: Radwański, Urbaś, Słomiński i inni

Koniec brzuszka, zbuduj formę! Jak? Radzą: Radwański, Urbaś, Słomiński i inni

naszych oczekiwań i predyspozycji. - Do wysiłku trzeba się przyzwyczajać stopniowo, zależność jest prosta - im częściej ćwiczymy, tym lepsze rezultaty osiągamy. - Ze względu na to, że różne partie mięśni inaczej wypoczywają, najlepszy jest trening co trzeci dzień. Ćwiczenie raz w

Mój pierwszy raz: prawie jak pilot F-16

Mój pierwszy raz: prawie jak pilot F-16

przeciwprzeciążeniowego polegającego na napinaniu mięśni w odpowiedniej sekwencji od łydek, przez uda, pośladki, po mięśnie brzucha. Wtedy krew jest zatrzymywana w górnej części ciała i nie odpływa z mózgu. Pomaga w tym też specjalny kombinezon z pompowanymi komorami. Inaczej utrata przytomności jest więcej

Jazda  bez trzymanki

Jazda bez trzymanki

dobry pomysł na rozwój fizyczny. Podczas jazdy zaangażowane są wszystkie partie mięśni - nogi, mięśnie brzucha, obręcz barkowa i ręce. W dodatku ten sport jest bezpieczniejszy od biegania, bo nie obciąża stawów.       Profile kółek do różnych typów rolek     REKREACYJNE

Chrupiące pierożki mięsne

, cukier i masło łączymy z rozdrobnionymi drożdżami, przy ugniataniu stopniowo dodajemy mleka, aż do uzyskania zwartego, ale niezbyt twardego ciasta. Pozostawiamy pod przykryciem na ok. 20-30 minut, żeby wyrosło. Ciasto należy rozwałkować, szklanką wykroić kółka i posypać je z wierzchu ulubionymi ziołami

Pierogi z aromatycznym farszem z kurczaka

na stolnicy mąkę. Wytnij szklanką kółka albo pokrój na kwadraty. Farsz: Mięso zmiel w maszynce razem z marchewką i pietruszką. Do masy mięsnej wbij jajko, dodaj posiekaną kolendrę, dopraw curry, imbirem, gałką muszkatołową, solą i pieprzem. Bardzo starannie wymieszaj. Nakładaj na kółka wycięte z

Paszteciki ''Bezludna Wyspa''

łyżeczki zmiażdżonych w moździerzu nasion kolendry, 1/2 łyżeczki pieprzu ziołowego. Odstaw miskę w chłodne miejsce na pół godzinki. Bułeczkę namocz w mleku lub wodzie. 2. Zajmij się ciastem wg instrukcji (są różne!), rozłóż płat na stolnicy. Weź falisty nożyk na kółku i