jakie odżywki na siłę

Alex Kłoś

Jaka dieta dla sportowca? Zaglądamy do talerza zawodowcom

Jaka dieta dla sportowca? Zaglądamy do talerza zawodowcom

Jeżeli chodzisz regularnie na siłownię, biegasz albo jeździsz rowerem, to zainteresuj się tym, co powinno się znaleźć na twoim talerzu. Najlepiej zacznij od podglądania zawodowców.

To ideał kobiety w różnych krajach na świecie

Próbą odnalezienia uniwersalnego ideału piękna uczeni zajmują się od lat. Jednak eksperymenty takie jak ten tylko utwierdzają nas w przekonaniu, że taki ideał nie istnieje. Bo piękno w różnych krajach definiuje się zupełnie inaczej...

Kobiecym okiem: błędy, jakie mężczyźni popełniają w łóżku

Wydaje ci się, że jesteś tytanem w łóżku? Że żadna ci się nie oprze i każdą z nas doprowadzisz do orgazmu? A może po prostu nie masz wyobraźni, albo cierpisz na przerośnięte ego? Aby się o tym przekonać, sprawdź, czy robisz jeden z tych podstawowych błędów.

Zobacz wideo

Koniec brzuszka, zbuduj formę! Jak? Radzą: Radwański, Urbaś, Słomiński i inni

Koniec brzuszka, zbuduj formę! Jak? Radzą: Radwański, Urbaś, Słomiński i inni

. Otylii Jędrzejczak i Pawła Korzeniowskiego - Lęku przed wodą nie ma co pokonywać na siłę, lepiej łagodnie oswoić się z wodą. - Do nauki zdecydowanie polecam instruktora, który najlepiej wie, jakie siły działają w wodzie i jak na niej ułożyć człowieka. Warto pamiętać, że łatwiej nauczyć

Bikejoring: gnać rowerem, co pies wyskoczy

Bikejoring: gnać rowerem, co pies wyskoczy

i regenerować siły. Jeśli któryś zacznie nadmiernie harcować, do porządku przywoła go Lilu, od której zaczęła się przygoda Igora z bikejoringiem (historia Lilu i początków Igora Tracza w bikejoringu - patrz ramka). Suka jest już wiekowa i od dawna nie biega na zawodach, ale na wybiegu to ona

Jesteś aktywny? Przeczytaj, co musisz jeść

Jesteś aktywny? Przeczytaj, co musisz jeść

przyjmowanych przez nich posiłków mają ogromny wpływ na ich zdrowie, samopoczucie i efekty treningowe. Dobre praktyki żywieniowe pozwalają szybko regenerować siły i lepiej adaptować się przy zmniejszonym ryzyku choroby i kontuzji. Tylko dobrze zbilansowana dieta może pokryć potrzeby żywieniowe narażonego na

Jak pić dla sportu?

Jak pić dla sportu?

opróżnianie żołądka i sprzyja wchłanianiu płynów przez jelita. Z pustym bakiem nie pociągniesz Nie warto ćwiczyć charakteru i na siłę przyzwyczajać się do odwodnienia. Wysiłek "na sucho" zwiększa mikrourazy mięśni i opóźnia regenerację. Zwycięzca maratonu w Nowym Jorku pokonał kiedyś całą trasę, nic