hantle ćwiczenia na plecy

Tomasz Brzózka

Ćwiczenia: domowy sposób na klatę

Ćwiczenia: domowy sposób na klatę

Przyjmij to na klatę - bez ładnie rozwiniętych mięśni klatki piersiowej dobrze wyrzeźbiony brzuch i muskuły nie będą wyglądały dobrze. Na szczęście możesz ją sobie zbudować bez chodzenia na?siłownię.

15 sprzętów fit, które zmieścisz nawet w kawalerce

Do wakacji miesiąc. Stop. Brakuje czasu na ostatnie szlify formy? Stop. To wymówki. Stop. Bo możesz też ćwiczyć w domu, start!

Ćwiczenia: wszystko o klubach fitness

Jak się odnaleźć w klubie fitness, na siłowni, spinningu i zajęciach powszechnie uznanych za zabawę "dla bab"? Przedstawiamy przewodnik, który pozwoli ci uniknąć błędów debiutanta.

Ćwiczenia: jak zbudować sześciopak w domu [grafiki ćwiczeń + plan treningu]

Ćwiczenia: jak zbudować sześciopak w domu [grafiki ćwiczeń + plan treningu]

bezruchu i opuszczasz biodra. Pamiętaj! Przy napięciu wydech, przy rozluźnieniu wdech! Unoszenie nóg i rąk Leżąc na plecach, unieś nogi do góry i sięgnij w ich kierunku prostymi rękoma - znowu pojawia się ruch spinający i przesuwanie mostka do miednicy. Można dodatkowo utrudnić to ćwiczenie

Ćwiczenia: sześciopak w domu

Ćwiczenia: sześciopak w domu

. Dojście do takich proporcji w dorosłym wieku wymaga niesamowitego rygoru i kilku sezonów ćwiczeń.     Unoszenie nóg i rąk   Technika: Leżąc na plecach, unieś nogi do góry i sięgnij w ich kierunku prostymi rękoma - znowu pojawia się ruch spinający i przesuwanie mostka do miednicy

Mój pierwszy raz: staję do walki na rękę z mistrzem

Mój pierwszy raz: staję do walki na rękę z mistrzem

ostro trenuje, rosną do 52 cm. Nie może być inaczej, bo biceps pomaga przy naciąganiu ręki przeciwnika. Mistrz trenuje go 70-kilogramowymi hantlami. No dobrze, a jakie są inne ćwiczenia na nadgarstek? Też proste, też ciężkie. Wystarczy złapać za koniec leżącej sztangi, na której jest umocowany

Ćwiczenia: jak skutecznie wzmocnisz ramiona

Ćwiczenia: jak skutecznie wzmocnisz ramiona

ramion wznieś jeden hantel wzdłuż tułowia; powróć do pozycji i zmień rękę. Przykładowy plan treningowy: rozgrzewka: - swing kettlebells oburącz 4×20 - pomki z uniesioną jedną nogą 4×12-16 ćwiczenia zasadnicze: - clean & press 3×15 na każdą rękę - unoszenie vipra w górę

Mięśnie z proszku

Mięśnie z proszku

- mówi dr Kubala. - Trening jest jedynie podstawowym bodźcem, który ów przyrost wyzwala. Dokładnie wygląda to tak: podczas ćwiczeń na siłowni włókna mięśniowe zostają uszkodzone. Proces uszkodzenia tkanki nazywa się katabolizmem. Wskutek niego dochodzi do utraty białka. Do odbudowy mięśnia potrzebne są