grafik na siłownie

Marek Krześniak

Co to jest prokrastynacja - dr Rafał Albiński o odkładaniu na ostatnią chwilę

Co to jest prokrastynacja - dr Rafał Albiński o odkładaniu na ostatnią chwilę

"Co masz zrobić jutro, zrób... pojutrze". Hołdujesz tej zasadzie? Nie jesteś sam. Skąd bierze się w nas chęć odkładania zadań na ostatnią chwilę i kiedy z tym walczyć, wyjaśnia dr Rafał Albiński, psycholog z Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS.

Kariera: bądź krawcem swoich nawyków

Powycinaj z życia złe nawyki, a powszywaj w nie nowe, te dobre. Nie da się? Że ciężko, że trudno? Nie szukaj takich zblakłych jak stary t-shirt wymówek. Weź się za siebie i skrój życie i karierę na własną miarę.

Oto najlepsze hotele w Polsce [RANKING]

To, co dzieje się na polskiej scenie hotelowej, to prawdziwe szaleństwo. Nic tylko spędzać urlop w kraju! Postanowiliśmy wyróżnić najlepsze hotele. Najlepsze przynajmniej w swoich (czasem bardzo wąskich) kategoriach.

Zobacz wideo

Czas robotów. Kiedy człowiek stanie się zbędny?

Czas robotów. Kiedy człowiek stanie się zbędny?

. Smartfon ułoży ci też system ćwiczeń na siłowni i bezwzględnie wytknie, jeśli ominiesz trening. Zwróci również uwagę na to, że ostatnio biegałeś 5 km w znacznie lepszym czasie: obijasz się i trzeba wziąć się do roboty! I jak najgorszy krytyk podkreśli, że tracisz kondycję, bo dużo bardziej niż zwykle

GSM vs TMC - Systemy antykorkowe

GSM vs TMC - Systemy antykorkowe

, nie ikonkami. Natężenie ruchu podejrzysz w osobnym okienku (patrz grafika), pod koniec roku pojawi się także w ekranie nawigacji. Aby poznać szczegóły zdarzeń, należy kliknąć w ikonkę. Odświeżanych co 5 min informacji nie brakuje. Poza tymi z "twardych źródeł" - jest 500 tys. użytkowników

Jak uniknąć najczęstszych kontuzji

Jak uniknąć najczęstszych kontuzji

wszelkich ćwiczeń na równowagę: zajęć pilates i jogi czy np. stawania na jednej nodze na poduszce równoważnej. Grafika: Mikołaj Kirschke 6. PLECY   Zagrożeni. Bóle odcinka lędźwiowego kręgosłupa - mogą to być bóle dyskopatyczne lub związane z brakiem elastyczności mięśni miednicy i nóg (pojawiają się

Ćwiczenia: jak zbudować sześciopak w domu [grafiki ćwiczeń + plan treningu]

Ćwiczenia: jak zbudować sześciopak w domu [grafiki ćwiczeń + plan treningu]

, zaczynając je z rękoma wyciągniętymi za głową, i nogami uniesionymi na 45-60 stopni nad ziemią. Wówczas dokładasz sobie trochę ciężaru. Angażujesz mięśnie pośladkowe i skośne brzucha. Kolejnym stopniem utrudnienia jest dodanie sobie obciążenia rąk - możesz wziąć do rąk niewielkie hantle, na siłowni np