elektryczna piasta do roweru
Swytch zmienia każdy rower w elektryka, a bateria mieści się w kieszeni
Rower wspomagający pedałowanie to marzenie wielu użytkowników jednośladów. Jednak przesiadka ze zwykłego roweru na elektryczny jest dość kosztowna. Z pomocą przychodzi rozwiązanie firmy Swytch Technology, która przygotowała sprytny zestaw, pozwalający przemienić w elektryka praktycznie każdy rower, a zasilająca go bateria mieści się w kieszeni.
E-rower - warto kupić?
E-rower to nie e-papier, jest realny i namacalny. W przeciwieństwie do e-fajka przysłuży się twojemu zdrowiu, bo musisz pedałować! To pojazd dla aktywnego leniuszka, trzy ruchy nogą i pędzisz 25km/h, także pod górę. Składak jest najtańszym z coraz popularniejszych - rządzą Chiny i Niemcy! - elektryków. Porównaliśmy modele czołowych producentów krajowych.
Rowerem po mieście - te modele powinieneś kupić!
Albert Einstein mawiał ponoć, że prawdziwym szaleństwem jest powtarzanie tej samej czynności i oczekiwanie innych rezultatów. Jeśli więc codziennie rano wsiadasz do samochodu, ruszasz do pracy i liczysz na to, że nie utkniesz w korkach, to chyba jesteś wariatem. Zmień coś! Wsiądź na rower.
Rower elektryczny cargo Longtail Max składa się do transportu i świeci w ciemności
, 7-biegową tylną przerzutkę Shimano, składane pedały plus błotniki przednie i tylne. Siłę pedałowania rowerzysty wspiera silnik w tylnej piaście o mocy 250 W, który jest zasilany akumulatorem litowym 36 V/10,4 Ah/360 Wh zamontowanym na rurze podsiodłowej. W zależności od wybranego poziomu wspomagania
Michał Kwiatkowski - poznajcie kolarskiego mistrza
, włącznie z kołami i piastami, z karbonu. Rower Kwiatkowskiego jest jednak wyceniany na co najmniej 80 tys. Skąd ta zawrotna suma? Same elektryczne przerzutki (bieg zmienia nie linka, ale silniczek elektryczny), hamulce, klamkomanetki, korby, pedały kosztują 10 tys. zł. Karbonowe korby FSA model K-Force to