dzienna dawka białka

Krzysztof Żołyński, Magdalena Żołyńska

Jak wzmocnić odporność na jesień? Zamiast suplementów postaw na dietę

Jak wzmocnić odporność na jesień? Zamiast suplementów postaw na dietę

Nasz układ pokarmowy codziennie ciężko pracuje, abyśmy mogli cieszyć się dobrym zdrowiem. Już niedługo najtrudniejszy okres dla naszych organizmów - jesień i zima. To wtedy potrzebna jest nam spora odporność, żeby nie zapadać na sezonowe choroby. Do walki o odporności musimy przystąpić już teraz i zbudować odpowiednie nawyki żywieniowe. Jak mówią fachowcy budowanie nawyku trwa średnio 20-70 dni. I jeśli myślisz, że chodzi wyłącznie o picie soków z selera, jesteś w błędzie. Dieta wzmacniająca odporność to również dieta bogata w pełnotłuste żółte sery i dobre masło.

Jesień w pełni - tego nie może zabraknąć w naszej diecie

Jesień w tym roku przywitała nas wyjątkowo łaskawie, bo choć ranki i wieczory są już chłodne, to w ciągu dnia cieszymy się słońcem i relatywnie wysoką temperaturą. Nie dajmy się jednak zwieść, bo wystarczy chwila nieuwagi, żeby złapać infekcję, szczególnie jeśli nie pilnujemy tego, co znajduje się w naszej diecie.

Posiłek przed czy po treningu? Profesjonalny poradnik

Co zjeść, żeby chudnąć, a co żeby nabrać masy? Kiedy jest czas na ostatni posiłek przed ćwiczeniami? Czy jeść coś także po?

Zdrowa dieta? Oto lista produktów, które musisz jeść

Zdrowa dieta? Oto lista produktów, które musisz jeść

pasuje, choć jak się ktoś upiera, to oczywiście znajdzie setki przepisów na mieszanki z dokładnie wyliczonymi dawkami dziennymi składników mineralnych, kalorii, białek itd. Zastępujesz takim miksem jeden posiłek dziennie lub robisz sobie raz w tygodniu cały "koktajlowy dzień". Na dobry początek

10 przykazań jak się odchudzać

10 przykazań jak się odchudzać

lunchu - tłumaczy Anna Słomkowska. Dobrym rozwiązaniem dla tych, którzy nie odczuwają rano głodu, jest koktajl na jogurcie lub kefirze z owocami i łyżką otrębów owsianych. Jesz dwa razy dziennie: lunch, a potem późną kolację? To już wiesz, dlaczego tyjesz. - Zbyt długie przerwy między posiłkami sprawiają

Obalamy 17 mitów o jedzeniu!

Obalamy 17 mitów o jedzeniu!

wzmaga aktywność miostatyny - białka hamującego wzrost siły i masy mięśni. Umiar jest wskazany również w żywieniu pod kątem rodzaju kwasów tłuszczowych. Zatem nie więcej niż solidny kieliszek oliwy z oliwek dziennie lub 2 awokado, a do tego warto dołożyć kokos, stek, wątróbkę, żółtka jaj i nieco omega

Sprawdzone sposoby na wyższy testosteron

Sprawdzone sposoby na wyższy testosteron

, która jest dla nas kluczowa nie tylko ze względu na testosteron, ale też na odporność czy dobre samopoczucie. Chodzi oczywiście o 28 . witaminę D3, którą specjaliści zalecają przyjmować w dawkach nawet 4000 jednostek dziennie, najlepiej w asyście aktywizującej ją 29 . witaminy K2. Naturalnym źródłem

Niebezpieczne odchudzanie. Diety kit

Niebezpieczne odchudzanie. Diety kit

się ktoś upiera, to oczywiście znajdzie setki przepisów na mieszanki z dokładnie wyliczonymi dawkami dziennymi składników mineralnych, kalorii, białek itd. Zastępujesz takim miksem jeden posiłek dziennie lub robisz sobie raz w tygodniu cały "koktajlowy dzień". Na dobry początek. MŁODY

Tort Daria

cukier puder,białko jajka,barwniki spożywcze,dżem wiśniowy i ananasowy,jasny sok owocowy Witam!Na początek weźmy sporą dawkę dobrego humoru, bo tort choć niełatwy to efektowny i pyszny jest! Parę dni przed zrobieniem tortu zróbmy dekoracje np. różyczki i listki. W tym celu bierzemy białko, dodajemy

Dżem dyniowo-pomarańczowy

doprowadzamy dżem powoli do wrzenia i nakładamy do wyparzonych słoików. Dzięki dyni kromka chleba z tym dżemem na śniadanie dostarcza nam dzienną dawkę witaminy i prowitaminy (beta-karoten) A. dynia;pomarańcze;cukier;imbir;

Sernik z domową skórką pomarańczową

4 całe jajka i dwa białka (te które zostały po przygotowaniu ciasta) 2 budynie waniliowe (najlepiej ekologiczne z prawdziwą wanilią) 300g cukru skórka pomarańczowa (używam skórki własnej roboty z około 1.5 ekologicznej pomarańczy) Ciasto kruche: 1. siekamy mąkę z masłem 2. dodajemy