ducati 999 r hamulec tylny

Dariusz Dobosz

Suzuki GSX-R 1000 K1-K9| Opinia Świata Motocykli

Suzuki GSX-R 1000 K1-K9| Opinia Świata Motocykli

Model GSX-R 1000 to kontynuator tradycji legendarnego GSX-R 1100. Tak jak poprzednik, jest flagowym sportsmenem Suzuki. Kariera produkowanego przez 11 lat GSX-R 1100 zakończyła się w 1997 r., w momencie debiutu TL 1000S, napędzanego "widlakiem" o dwóch cylindrach rozchylonych o kąt 90 stopni. Nowy model był odpowiedzią Suzuki na rosnące powodzenie maszyn spod znaku Ducati.

Landrynka: Romet SCMB 250

Gdy dwa lata temu podczas rometowskich prezentacji nowości zobaczyłem ten motocykl po raz pierwszy, wiedziałem, że będzie mój. Tak zapewne wygląda miłość od pierwszego wejrzenia.

Suzuki GSX 1000S - prawilny golas

Określenie "prawilny", które zapożyczyliśmy z rosyjskiego, w slangu oznacza człowieka trzymającego się zasad i cieszącego się szacunkiem. Szczególny sens ma zwłaszcza w ustach ludzi na "przymusowych wakacjach". Suzuki GSX 1000S jest "prawilne", bo zbudowano je zgodnie z nakedowym kanonem, a po testach mogę powiedzieć bez wahania - zasługuje na szacunek.

Ducati 899 Panigale | Mokra Włoszka

Ducati 899 Panigale | Mokra Włoszka

;sportów" klasy 600 jak i użytkowników japońskich litrówek, znudzonych nieco sztampą czterech cylindrów w rzędzie. Moc i osiągi 899 Panigale rzeczywiście są w stanie zadowolić tych potencjalnych nabywców. Ale to nie wszystko. Bo Ducati próbuje nas przekonać, że 899 równie świetnie jak na torze

BMW S 1000XR | Szwajcarski scyzoryk

BMW S 1000XR | Szwajcarski scyzoryk

-down, średnica 46 mm, regulacja tłumienia kompresji i odbicia, skok 150 mm Zawieszenie tylne: podwójny wahacz aluminiowy, centralny amortyzator, regulacja tłumienia kompresji, skok 140 mm Hamulec przedni: dwie tarcze, średnica 320 mm, zaciski czterotłoczkowe Hamulec tylny u jedna tarcza, średnica

Suzuki SV 1000 - W cieniu gigantów

Suzuki SV 1000 - W cieniu gigantów

" SV 1000S przegrał zarówno z Ducati 999, jak i BMW R 1200S. Ale w kategoriach "sport i turystyka" oraz "jazda codzienna" górował nad nim tylko BMW, droższy o 4700 euro. Droższy o prawie 9000 euro sportowy Ducati 999 został w tyle. Krótki życiorys Model SV 1000 ominęły na

Top 10 | Najdroższe motocykle w polskich salonach

Top 10 | Najdroższe motocykle w polskich salonach

zachodnioeuropejskich autostradach. Najdroższym motocyklem Suzuki jest ścigacz GSX-R 1000. To sportowa maszyna z silnikiem o pojemności 999 ccm i mocy 185 KM. GSX-R 1000, zwany także Gixxer, ukazał się w 2001 r. Od tamtej pory inżynierowie skupili się głównie na redukcji masy. GSX-R 1000 nie ma na pokładzie nadmiaru

Suzuki SV 1000 - Motocykl używany

Suzuki SV 1000 - Motocykl używany

" SV 1000S przegrał zarówno z Ducati 999, jak i BMW R 1200S. Ale w kategoriach "sport i turystyka" oraz "jazda codzienna" górował nad nim tylko BMW, droższy o 4700 euro. Droższy o prawie 9000 euro sportowy Ducati 999 został w tyle. Krótki życiorys Model SV 1000 ominęły na

Ducati Monster S4R

Ducati Monster S4R

literka "R" jak "Racing" w nazwie. Desmodrama Mały, czarny guziczek na kierownicy tylko czeka, żeby go nacisnąć. Wtedy maszyna ożywa z charakterystycznym dla Ducati niespokojnym grzmotem. Tym razem, niestety, mocno stłumionym przez rozbudowany układ wydechowy. Jaka szkoda. Wystukujące

ZOBACZ TEŻ WIDEO