dieta na spalenie tkanki tłuszczowej

Autor: Jakub Mauricz - dietetyk, redaktor prowadzący body-challenge.pl; Opracowanie: Piotr Mieśnik

Obalamy 17 mitów o jedzeniu!

Obalamy 17 mitów o jedzeniu!

Dietetyk Jakub Mauricz obala 17 mitów dotyczących jedzenia. Ma też wyzwanie. Przeczytaj, a potem zastanów się, czy je podejmiesz!

10 przykazań jak się odchudzać

Do diety trzeba podejść z głową. przede wszystkim Regularne posiłki, dużo wody i ruch - oto przepis na to, jak skutecznie i na długo pozbyć się dodatkowych kilogramowych. Brzmi prosto, choć proste to wcale nie jest.

Pielęgnacja: odchudzanie ze wspomaganiem

Prawda jest taka, że skuteczne odchudzanie to efekt ciężkiej pracy, dyscypliny dietetycznej i wytrwałości.

Zobacz wideo

Posiłek przed czy po treningu? Profesjonalny poradnik

Posiłek przed czy po treningu? Profesjonalny poradnik

zmęczysz i będziesz spalać własne mięśnie. A im mniej masy mięśniowej, tym trudniej spalić tkankę tłuszczową. Przed Kiedy jeść?- Nasz organizm trawi pokarmy od dwóch do trzech godzin. Dlatego dobrze jest zjeść ostatni posiłek na 2-4 godziny przed planowaną aktywnością fizyczną - tłumaczy Katarzyna

Mięśnie z proszku

Mięśnie z proszku

zapas". Żeby następnym razem nie doszło do uszkodzeń, by podołać ciężarowi. Tak rosną kulturyści.                 BCAA-Carnitin   Nutrend Preparat chroni pracujące mięśnie, pomaga spalić tkankę tłuszczową, wspomaga wydolność sercai mózgu.   Cena

Chude jest męskie

Chude jest męskie

) jest, co prawda, bardziej niebezpieczna dla zdrowia, za to łatwiej się jej pozbyć. Zachęcony? No to do dzieła.  Jedz uważnie   Po pierwsze dieta. Nie sztuką jest schudnąć, sztuką jest utrzymać wagę. Najlepszy efekt uzyskasz, pozbywając się tkanki tłuszczowej powoli i systematycznie

Krem z soczewicy

minut od zagotowania. Zupę przecieramy przez gęste sitko lub miksujemy. Podajemy z plastrem cytryny. Soczewica to bogate źródło białka i rozpuszczalnego błonnika. Te składniki stabilizują poziom cukru we krwi, co przyczynia się do zmniejszenia apetytu i szybszego spalania tkanki tłuszczowej. masło