cola kcal

Anna Kowalska

Dieta: tych 'zdrowych' rzeczy unikaj jak ognia

Dieta: tych 'zdrowych' rzeczy unikaj jak ognia

Zdrowa żywność? Wybierz lepiej zdrowe ilości jedzenia i zdrowy tryb życia. Okazuje się, że często produkty z oznaczeniem "light" lub napisem "dietetyczny" szkodzą bardziej niż ich kaloryczniejsze odpowiedniki.

Co pić podczas upałów, co w trakcie egzaminów, co na siłowni?

Napoje funkcjonalne - izotoniczne i energetyzujące - mają zwolenników i zaciekłych przeciwników, wady i zalety. Co w nich takiego jest, że budzą emocje, ale też stają się coraz bardziej modne?

Jak pić dla sportu?

Widzimy je na półkach w supermarketach, w klubach fitness, sklepach z odżywkami. Są wszędzie. Nawet w sklepikach osiedlowych, między kapustą a papierosami. Napoje dla sportowców. Żółte, czerwone, niebieskie.

Zobacz wideo

Wskocz na dietę

Wskocz na dietę

świeże, pączki, rodzynki, rzepa, spaghetti długo gotowane, wafle ryżowe, ziemniaki w mundurkach. IG 70-89: arbuz, batony czekoladowe, bób gotowany, chleb biały, coca-cola, cukier, herbatniki, marchew gotowana, naleśniki, pierogi, popcorn, ziemniaki gotowane. IG 90-100: bagietka, bułeczki