bugatti auta

Bugatti auta

Bugatti auta

Bugatti auta - najważniejsze informacje. Popularna marka Bugatti jest kojarzona przede wszystkim z samochodami o sportowym charakterze, w tym z pojazdami uczestniczącymi w wyścigach samochodowych. Firma jest rozpoznawalna na całym świecie, głównie jako producent renomowanych pojazdów o wysokiej klasie. Niestety, te ekskluzywne auta są dostępne wyłącznie w bardzo wysokich cenach.

Bugatti auta - gdzie znaleźć przykładowe zdjęcia? Samochody marki Bugatti słyną z bardzo ekskluzywnej stylistyki, która nawiązuje do ich sportowego charakteru. Przykładowe modele pojazdów są uwiecznione na zdjęciach, które można znaleźć między innymi w Internecie. Współczesne modele często zachwycają nietypową karoserią, która jest dostępna w intensywnej kolorystyce.

Bugatti auta - techniczne udoskonalenia. Pojazdy marki Bugatti gwarantują znakomite osiągi, co jest związane z zastosowaniem wielu nowoczesnych rozwiązań. Większość aut jest wyposażonych w wytrzymałe, potężne silniki, które sprawdzą się nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach. Warto zaznaczyć, że pojazdy są projektowane w trosce o najdrobniejsze szczegóły, dzięki czemu w dzisiejszych czasach są uznawane za jedne z najpiękniejszych samochodów.

Max Suski

Bugatti i jego boskie automobile

Bugatti i jego boskie automobile

Nazwa marki brzmi po włosku, w imieniu firmy wypowiadają się Niemcy, a jej siedziba jest we Francji. Cóż to naprawdę jest Bugatti? 9 października 2007 r. to był czarny dzień dla Bugatti. Tego dnia w Księdze rekordów Guinnessa oficjalnie zapisano, że najszybszym seryjnym autem na świecie jest SSC Ultimate Aero TT. Okazał się o pięć kilometrów na godzinę szybszy od słynnego Veyrona. Dziś Bugatti znów jest najszybsze.

Bugatti La Voiture Noire. Nowy najdroższy samochód na świecie

Powstał w zaledwie jednym egzemplarzu. Stwierdzenie, że kosztuje dużo, byłoby w tym przypadku kosmicznym niedopowiedzeniem.

Bugatti Divo, czyli jeszcze lepszy (i droższy) Chiron

Gdyby w dzisiejszej rzeczywistości zbieranie obrazków z samochodami z gum Turbo było równie popularne jak w latach dziewięćdziesiątych, to trafienie Bugatti Divo byłoby dla dzieciaków odpowiednikiem skreślenia właściwych sześciu liczb w totolotku. Inna sprawa, że nawet wygrana w podwójnej kumulacji mogłaby nie wystarczyć na nabycie prawdziwego Divo.

Zobacz wideo

Genewa 2019: TOP 10 aut

Genewa 2019: TOP 10 aut

. Nazwisko nabywcy tego wyjątkowego auta pozostaje zagadką, ale spekuluje się, że czarne bugatti będące reminiscencją starego Bugatti Type 57 SC Atlantic trafiło do kolekcji Ferdinanda Piëcha - emerytowanego szefa koncernu Volkswagena. Aurus Senat vel. Bestia Putina Ten samochód widzieliśmy już w akcji

Koenigsegg ONE:1: pogromca Veyrona

Koenigsegg ONE:1: pogromca Veyrona

Szwedzka firma chełpi się, że zbudowała najszybszy na świecie samochód, który może poruszać się po normalnych drogach. Szybszy nawet od Bugatti Veyrona, który osiągnął prędkość maksymalną 434 km/h. Pokazany w tym roku w Genewie Koenigsegg pojedzie aż 439 km/h. Waży 1340 kg i ma tyle samo koni

Powiew motoryzacyjnych nowości

Powiew motoryzacyjnych nowości

Wizja auta bez kierowcy to już nie jest science fiction. To się dzieje naprawdę i jesteśmy tego coraz bliżej. Idealnym przykładem jest nowy mercedes klasy E . Auto, które technologicznie wyprzedza przepisy. System Drive Pilot jest ostatnim krokiem do autonomicznej jazdy. Autopilot utrzymuje

Projektował Veyrona, dziś jest szefem stylistów Skody [WYWIAD]

Projektował Veyrona, dziś jest szefem stylistów Skody [WYWIAD]

Maciej Kabsch: - Projektował pan Bugatti Veyrona, odpowiadał za stylistykę nadwozi nowych audi, teraz jest szefem biura projektowego Škody. Dokąd chce pan zaprowadzić tę markę? Nowy prototyp Vision C przypomina mi nieco Audi A7... Jozef Kaban* : - Pokazując 3 lata temu w Genewie pierwszy koncept z

Polo samochodem roku

Polo samochodem roku

skorpion Dzięki słynnemu wiedeńskiemu konstruktorowi dziś nawet mali mogą naprawdę dużo. Wózek po byku Widząc podnoszone jak skrzydła drzwi, każdy miłośnik motoryzacji od razu pomyśli o Lamborghini. Niby to nie jedyne auto z takim bajerem, ale w żadnym innym nie urósł on do rangi

Francuska ślicznotka

Francuska ślicznotka

motoryzacji od razu pomyśli o Lamborghini. Niby to nie jedyne auto z takim bajerem, ale w żadnym innym nie urósł on do rangi symbolu.     Jaguar - kot wśród jaskółek Jak większość motoryzacyjnych legend, nie jest już tym samym, co przed laty. Ale i tak stanowi niedyskretny przedmiot pożądania

Rozmawiamy z teksańskimi Moto-Małpami z Discovery Channel

Rozmawiamy z teksańskimi Moto-Małpami z Discovery Channel

specjalnie różnicy między Hellcatem (Dodge Challenger SRT Hellcat, seryjne auto mające 707 koni mocy) za 60 tys. dolarów, a Venomem za ponad 1mln. Nic nie usprawiedliwia takiej różnicy w cenie. To tylko zabawki dla ludzi z nieograniczoną kasą. W końcu za jednego Bugatti veyrona można kupić 15 Hellcatów

Najpopularniejsze tematy

koszulka balsam po goleniu bank spermy barber shop barcelona ballantines bałkany belgia piwa barmańska berlin aztorin balaton atlas ćwiczenia atrakcyjne kobiety atlantic moda ataki w szermierce autorytet burger jak zrobić bugatti auta

Caterham - twardy drań

Caterham - twardy drań

  Mowa o Caterhamie. To brytyjska firma, która jeszcze pół wieku temu zajmowała się wyłącznie sprzedażą modeli Lotusa. Pod koniec lat 50. Lotus zaproponował klientom model Seven. Był to dwuosobowy, spartański, lekki i mocny roadster. Auto nie miało właściwie żadnego wyposażenia poza silnikiem

DS4 - Wyższe sfery

DS4 - Wyższe sfery

Audi A1. Już w pierwszym roku sprzedano prawie 100 tys. egzemplarzy. Spodziewałem się, że czwórka będzie podobna do DS3. Okazuje się, że Citroën DS4 - choć dysponuje napędem tylko na przednie koła - ma podniesione zawieszenie i tym samym nawiązuje do sukcesu SUV-ów. W wyżej zawieszonych autach

Najszybsze  Volvo świata

Najszybsze Volvo świata

. Niby to nie jedyne auto z takim bajerem, ale w żadnym innym nie urósł on do rangi symbolu. Jaguar - kot wśród jaskółek Jak większość motoryzacyjnych legend, nie jest już tym samym, co przed laty. Ale i tak stanowi niedyskretny przedmiot pożądania. Bugatti - Boskie

Niemcy pachnące benzyną

Niemcy pachnące benzyną

Piękne auta, świetne jedzenie, dobre piwa i wina..., czemu wcześniej nie spędzałem wakacji w Niemczech?! To nie była wbrew pozorom wycieczka tylko dla automaniaków. Do niezwykle ciekawych muzeów Mercedesa i Volkswagena można spokojnie zabrać ukochaną. Obok bardziej zorientowanego na miłośników

Mr. Brown, czyli Pan Iksiński - BMW X1

Mr. Brown, czyli Pan Iksiński - BMW X1

    Zabawne jest to, że odpowiedzi na te pytania wcale z konfuzji nie wyprowadzają. A jeszcze zabawniejsze, że kiedy się o tym zakłopotaniu zapomni, BMW X1 okazuje się być całkiem fajnym autem.     1 czy 3?   Proporcje i wygląd to chyba największy problem tego auta. Nowy

Mercedes SLK

Mercedes SLK

wiecie, że lincolny to ich odwieczni rywale. Wózek po byku Widząc podnoszone jak skrzydła drzwi, każdy miłośnik motoryzacji od razu pomyśli o Lamborghini. Niby to nie jedyne auto z takim bajerem, ale w żadnym innym nie urósł on do rangi symbolu. Jaguar - kot wśród

Z przodu czy z tyłu

Z przodu czy z tyłu

przodu zapewnia też najwięcej miejsca w środku. Dlatego salony wypełniają właśnie takie auta. Z punktu widzenia kierowcy jazda przednionapędówką to żadna filozofia. Takie auta są z natury podsterowne, a kiedy przód wyjeżdża z zakrętu, wystarczy zdjąć nogę z gazu, by przywołać samochód do porządku

10 najważniejszych samochodów dekady

10 najważniejszych samochodów dekady

bez niego. Wszyscy wiedzą, że jest najszybszy i najmocniejszy, więc cytowanie parametrów i osiągów nie ma sensu. Ciekawe jest jednak, że to auto nie spełnia oczekiwań producenta. Wydawało się, że Bugatti , które uzyskało Veyronem natychmiastowy i całkowity monopol na supersamochody, będzie rozdawać

500+

500+

. Bugatti EB 16.4 Veyron - Mount Everest motoryzacji. Tu wystarczą suche fakty: już po 20 sekundach to dwuosobowe auto osiąga 400 km/h; co minutę jego silnik (z cylindrami o pojemności 0,5 l każdy) przepompowuje 45 tys. litrów powietrza i zużywa 4 litry wysokooktanowej benzyny (240 litrów na 100 km); ze 100

Dziwne samochody od mistrzów Zagato

Dziwne samochody od mistrzów Zagato

. Zagato Sukcesy wyścigowe aut z karoseriami od Zagato szybko ściągnęły na niego uwagę kolejnych czołowych koncernów motoryzacyjnych, takich jak Bugatti, Rolls-Royce czy Maserati. W latach trzydziestych biuro stylistyczne z Mediolanu prowadziło intensywne eksperymenty nad aerodynamiką i nowymi typami

Premiery samochodów 2010

Premiery samochodów 2010

; nie tylko dachem z tkaniny, ale także brakiem charakterystycznych "skrzeli" po bokach nadwozia. Inne różnice? Aby spyder bez dachu nie był delikatny jak otwarte pudełko na buty, potrzebne były dodatkowe wzmocnienia nadwozia. Zwiększyły one masę auta o 100 kg, co źle wpłynęło na osiągi

Koenigsegg: królewskie samochody

Koenigsegg: królewskie samochody

akcjonariuszy pozwoliły zbudować prototypy i stworzyć miniaturową linię produkcyjną. Kierowcy wyścigowi testowali auto, do którego inżynierowie montowali przeróżne silniki, zawieszenia i hamulce. Gdy tylko udało się zwrócić uwagę mediów na ten samochodowy "start-up", von Koenigsegg zarządził przejście

Mazda i jazda!

kompaktów. Od kilku lat tworzy się nowa grupa mocarnych, ale niewielkich aut. Przewodniczy jej 300-konny focus RS, lecz już niedługo ma się pojawić volkswagen golf R20, również niebezpiecznie zbliżający się do granicy 300 KM. Mazda 3 MPS stoi okrakiem pomiędzy autami GTI a najmocniejszymi kompaktami. Jest

Niezgorsze nowe Porsche

Od pewnego czasu Porsche bardzo stara się zdobyć nowych wyznawców. Zdecydowano się na wprowadzenie do produkcji SUV-a, niedawno pod maskę cayenne'a trafił diesel, a teraz przyszedł czas na czterodrzwiowe sportowe auto. Z niecierpliwością czekaliśmy na pierwszy kontakt z panamerą. Tym bardziej że

Terenowe creme de la creme - najlepsze terenówki

delikatności, ale wersja V12 TDI to zupełnie inna liga - jest krzykliwa, żądna uwagi i bezwstydna w pokazywaniu swojej potęgi, jak mało które auto na rynku. Choć nie ma się co dziwić, bo akurat ta wersja Q7 ma się czym pochwalić. Oj tak! Pod jej maską pracuje pierwszy na rynku dwunastocylindrowy turbodiesel

10 samochodów, których nie ma

weekendy wybrać się na proszonego remika u żony pastora. Holden zareagował na tę prośbę z australijską prostotą - w ruch poszły szlifierki i spawarki, którymi przerobiono limuzynę na to, co we wszystkich innych krajach nazywa się pikapem. W Australii takie auta to Ute. Najnowszy Holden Ute SS to bliski

Lincoln Limousine One

kurek z pieniędzmi Fordowi, który nieustannie narzekał, że musi produkować zbyt drogie samochody. Piewca idei auta dla każdego ruszył więc sam wprowadzać ją w czyn, a Leland przekonał pozostałych właścicieli, by stworzyć Cadillaca - luksusową markę oferującą obłędny luksus, a przy okazji korzystającą z

Gwiazdozbiór Mercedesa

Kilkanaście lat później Gottlieb Daimler wypuścił na rynek pierwsze nowoczesne auto o nazwie Mercedes. Z tych dwóch tradycji zrodziła się najsłynniejsza marka samochodowa na świecie. Gdyby w jakimś rządzie zasiedli obok siebie Saddam Husajn, George W. Bush, Jarosław Kaczyński i Władimir Putin

Motozima

poprzedniego rekordzisty, bugatti EB110.   Na zimowych feriach Bentleya można poszaleć nie tylko superluksusowym autem, ale też na skuterze śnieżnym.       Bentley nabrał arktycznego wiatru w skrzydła i z okazji ustanowienia rekordu prędkości

BMW klasy M

spokojnie ją omijam. Spróbujmy szybciej. Przy 70 i 80 km/h w zasadzie nie ma różnicy. Auto łagodnie omija przeszkodę, niewiele się przy tych manewrach wychylając. Dopiero przy 90 km/h pojawił się delikatny uślizg tylnej osi, ale systemy kontroli trakcji wyprowadziły samochód na prostą za przeszkodą. Na

7 pokus

;najszybszych i najbardziej zaawansowanych adaptacyjnych zawieszeń na świecie. Wyposażenie auta jest pełne - nie brakuje nawet skóry, którą dostarcza ta sama firma, która dba o wykończenie wnętrza Bugatti Veyrona. I to wszystko nie jest zabójczo drogie. CTS-V kosztuje około 320 tys. zł (cena

Tysiąc mil w starym aucie - rajd Mille Miglia

marzeń. Wiem, że muszę tu wrócić.     Byłem w samochodowym raju   Niesamowity był już początek rajdu. W strugach deszczu przejechaliśmy naszym jaguarem przez Brescię do hali targowej. A tam stało 375 aut. Nie, co ja mówię, to nie były auta, to było 375 samochodowych dzieł sztuki. W Polsce

Złoty interes?

  Półtora roku temu kręciłem z niedowierzaniem głową, patrząc na ceny mercedesów w salonie w San Francisco. Model E 63 AMG z pełnym wyposażeniem (innych wersji tego auta w USA nie ma) kosztował 101 000 dol., czyli - wtedy - niewiele ponad 200 000 zł. W tym czasie polska cena tego auta wynosiła

Bolidy na zakupy

  Współczesne samochody są coraz szybsze. Nikogo już nie dziwi, że auto klasy miejskiej ma silnik o mocy nawet 100 KM. Jednak większość kierowców nigdy nie miała okazji przejechać się samochodem o mocy przekraczającej 130-150 KM - a takie są parametry typowego w Polsce samochodu służbowego

10 x rajdowi mistrzowie

Rippera, Zasady czy Hołowczyca. Byli najszybsi lub prawie najszybsi w swoich czasach, ale nigdy nie doszło między nimi do bezpośredniej konfrontacji. Inne też były samochody, trasy rajdów, regulaminy. Przed laty auta były nieco wolniejsze, ale zdecydowanie mniej bezpieczne i pozbawione wszelkich tzw

10 x rajdowi mistrzowie

. Byli najszybsi lub prawie najszybsi w swoich czasach, ale nigdy nie doszło między nimi do bezpośredniej konfrontacji. Inne też były samochody, trasy rajdów, regulaminy. Przed laty auta były nieco wolniejsze, ale zdecydowanie mniej bezpieczne i pozbawione wszelkich tzw. pomocników kierowcy. Premiowały

McLaren ma 50 lat

McLaren Automotive, z której stajni pochodzą takie kultowe modele jak McLaren F1 (najszybszy seryjnie produkowany samochód świata przed Bugatti Veyronem) czy nieco nowsze modele 12C i P1. fot. McLaren Group Obecnie koncern McLaren ma się całkiem dobrze. Na torach występuje w sojuszu z firmami

Veyron traci dach

Auto nazywa się Grand Sport i w czasie pokazu będzie można wylicytować wystawiany egzemplarz. Producent nie podaje danych technicznych nowego modelu (poda je 16. sierpnia), ale osiągi będą zapewne zbliżone do tych uzyskiwanych przez wersję z dachem. Przypomnijmy: 8-litrowy silnik, 1000 KM, 2,5 sek