budowa mi甓ni brzucha

Anna Prokopowicz

"On" nie jest za kr髏ki! Z czym walcz m昕czy糿i, a nigdy tego nie przyznaj?

"On" nie jest za kr髏ki! Z czym walcz m昕czy糿i, a nigdy tego nie przyznaj?

Kr髏ki penis, niewielki wzrost, 硑sienie, brak zarysowanych mi甓ni czy du縴 brzuch. Body shaming w m阺kim 秝iecie ma si ca砶iem dobrze. Walka z tym kobiecym trwa w najlepsze, to dlaczego by nie pos砤 w kosmos r體nie tego skierowanego do m昕czyzn?

10 zabieg體, kt髍e postawi ci na nogi

Pad砮? Powsta! two powiedzie, ale trudno zrobi, kiedy uginaj si pod tob kolana, 硊pie w krzy縰 i co chrz甓ci w barku. A po wakacyjnych szale駍twach nie ma czasu na odpoczynek, bo przecie trzeba poharata w ga酬, zdobywa kolejne szlaki i szczyty, a potem po秏iga na nartach.

M阺kie kompleksy. Czego najcz甓ciej wstydz si faceci?

Nie ma na 秝iecie osoby, kt髍a nie mia砤by kompleks體. Wybrali秏y 11 problem體 z wygl眃em, kt髍e najcz甓ciej wskazuj u siebie m昕czy糿i. I znale糽i秏y najlepsze rozwi眤ania, by skutecznie je zwalczy.

Uliczna robota: 鎤iczenia na 秝ie縴m powietrzu

Uliczna robota: 鎤iczenia na 秝ie縴m powietrzu

najszersze grzbietu. Przyk砤dy 鎤icze pomocniczych: 1. Chwy dr笨ek nachwytem. Napnij brzuch, nogi wyprostowane. Unie cia硂 do poziomu i opu舵, utrzymuj眂 napi阠ie mi甓ni brzucha. Powt髍z ten ruch 10 razy. 2. Chwy dr笨ek nachwytem. Ugnij kolana do 90 stopni. Unie cia硂 do poziomu, utrzymuj眂 k眛. W

Dieta: jak zbudowa mas mi甓niow

Dieta: jak zbudowa mas mi甓niow

, uzupe硁i zapasy glikogenu i przygotuje ci na nast阷ny trening. 6. Jedz 2-2,5 g bia砶a w ci眊u dnia na ka縟y kilogram masy cia砤. To ono b阣zie budulcem dla mi甓ni. Uwa縜j jednak na t硊szcze. Wybieraj chude mi阺o i ryby oraz chudy nabia. Kilka zasad treningowych przy budowie masy: 1. Wykorzystuj

Kubotan: kieszonkowa apokalipsa

Kubotan: kieszonkowa apokalipsa

do mi甓ni obok zgi阠ia d硂ni w 硂kciu. Kto by pomy秎a, 縠 jest w tym miejscu taki punkt witalny? Owszem, jest. Powiedzie, 縠 boli, to nic nie powiedzie. Legalny, ale... Kubotan jest legalnym narz阣ziem do samoobrony. Niepotrzebne jest zezwolenie. Oryginalny kubotan jest do tego rozkr阠any, co

苭iczenia z trenerem osobistym

苭iczenia z trenerem osobistym

pracuj jako trener - m體i Dawid. Jest dobrze zbudowanym facetem, kt髍ego cia硂 mog硂by pos硊縴 do zilustrowania uk砤du mi甓ni w atlasie anatomii cz硂wieka. Startowa w maratonach fitness, by kulturyst. - Przygotowywa砮m ludzi do maraton體, sezonu narciarskiego, pomaga砮m zbudowa mas mi甓niow