banany magnez

Łukasz Figielski

Koktajle sportowca

Koktajle sportowca

Bo nie samymi izotonikami człowiek żyje. Niektóre przepisy cię zaskoczą!

Sprawdzone sposoby na wyższy testosteron

Zmusza cię do rywalizacji, to znowu wpędza w kłopoty, ale też nie pozwala odpuścić wtedy, gdy umysł mówi "już dość". To z nim często związane są te wszystkie życiowe superaty: kobiety, udana kariera, sukcesy sportowe. 17ß-hydroksy-4-androsten-3-on jest naszym przekleństwem i wybawieniem zarazem. Bez niego, jako faceci, usychamy. Oto sposoby na to, jak naturalnie możesz zwiększyć jego poziom w organizmie.

Poradnik: co zrobić, by nie chorować

Co robić, żeby nie chorować? Po prostu zdrowo żyć - to znaczy przede wszystkim nie stresować się, dużo spać i dobrze się odżywiać.

Obalamy 17 mitów o jedzeniu!

Obalamy 17 mitów o jedzeniu!

orzechów i nasion, w wielu olejach roślinnych, skup się na : oliwie z oliwek, awokado, orzechach makadamii i laskowych, jajach, mięsie i podrobach (najlepiej ekologicznych lub z dziczyzny). Prawdy i mity na temat cholesterolu. Czy rzeczywiście powoduje miażdżycę? Dojrzały banan zjedzony po

Posiłek przed czy po treningu? Profesjonalny poradnik

Posiłek przed czy po treningu? Profesjonalny poradnik

. Jeśli nasza aktywność fizyczna trwa ponad 2 godz. trzeba uzupełnić zapasy glikogenu zwykle w ilości 30-60 g/godzinę. Posiłkiem w trakcie treningu może być banan albo żel sportowy. Można również wybrać pokarm w płynnej postaci. Jeśli planujemy pozbyć

Koktajl bananowy

żródłem żelaza, potasu, magnezu, przeciwdziała utracie wapnia. maślanka;banany;czekolada;