banany magnez

Łukasz Figielski

Koktajle sportowca

Koktajle sportowca

Bo nie samymi izotonikami człowiek żyje. Niektóre przepisy cię zaskoczą!

Sprawdzone sposoby na wyższy testosteron

Zmusza cię do rywalizacji, to znowu wpędza w kłopoty, ale też nie pozwala odpuścić wtedy, gdy umysł mówi "już dość". To z nim często związane są te wszystkie życiowe superaty: kobiety, udana kariera, sukcesy sportowe. 17ß-hydroksy-4-androsten-3-on jest naszym przekleństwem i wybawieniem zarazem. Bez niego, jako faceci, usychamy. Oto sposoby na to, jak naturalnie możesz zwiększyć jego poziom w organizmie.

Obalamy 17 mitów o jedzeniu!

Dietetyk Jakub Mauricz obala 17 mitów dotyczących jedzenia. Ma też wyzwanie. Przeczytaj, a potem zastanów się, czy je podejmiesz!

Zobacz wideo

Poradnik: co zrobić, by nie chorować

Poradnik: co zrobić, by nie chorować

magnezu i potasu, by uchronić przed skurczami mięśni po najbardziej nawet wyczerpującym treningu. - Tłuste ryby : miecznik, halibut, łosoś, tuńczyk - to podstawa diety graczy NFL. "Kwasy tłuszczowe omega 3 przyspieszają regenerację mięśni po wysiłku i poprawiają odporność zawodników"

Posiłek przed czy po treningu? Profesjonalny poradnik

Posiłek przed czy po treningu? Profesjonalny poradnik

godz. trzeba uzupełnić zapasy glikogenu zwykle w ilości 30-60 g/godzinę. Posiłkiem w trakcie treningu może być banan albo żel sportowy. Można również wybrać pokarm w płynnej postaci. Jeśli planujemy pozbyć się nadmiernej tkanki tłuszczowej, nie należy nic jeść. I po A co po wysiłku fizycznym? Czas

Koktajl bananowy

żródłem żelaza, potasu, magnezu, przeciwdziała utracie wapnia. maślanka;banany;czekolada;