banany magnez

Łukasz Figielski

Koktajle sportowca

Koktajle sportowca

Bo nie samymi izotonikami człowiek żyje. Niektóre przepisy cię zaskoczą!

Sprawdzone sposoby na wyższy testosteron

Zmusza cię do rywalizacji, to znowu wpędza w kłopoty, ale też nie pozwala odpuścić wtedy, gdy umysł mówi "już dość". To z nim często związane są te wszystkie życiowe superaty: kobiety, udana kariera, sukcesy sportowe. 17ß-hydroksy-4-androsten-3-on jest naszym przekleństwem i wybawieniem zarazem. Bez niego, jako faceci, usychamy. Oto sposoby na to, jak naturalnie możesz zwiększyć jego poziom w organizmie.

Poradnik: co zrobić, by nie chorować

Co robić, żeby nie chorować? Po prostu zdrowo żyć - to znaczy przede wszystkim nie stresować się, dużo spać i dobrze się odżywiać.

Obalamy 17 mitów o jedzeniu!

Obalamy 17 mitów o jedzeniu!

orzechów i nasion, w wielu olejach roślinnych, skup się na : oliwie z oliwek, awokado, orzechach makadamii i laskowych, jajach, mięsie i podrobach (najlepiej ekologicznych lub z dziczyzny). Prawdy i mity na temat cholesterolu. Czy rzeczywiście powoduje miażdżycę? Dojrzały banan zjedzony po

Posiłek przed czy po treningu? Profesjonalny poradnik

Posiłek przed czy po treningu? Profesjonalny poradnik

godz. trzeba uzupełnić zapasy glikogenu zwykle w ilości 30-60 g/godzinę. Posiłkiem w trakcie treningu może być banan albo żel sportowy. Można również wybrać pokarm w płynnej postaci. Jeśli planujemy pozbyć się nadmiernej tkanki tłuszczowej, nie należy nic jeść. I po A co po wysiłku fizycznym? Czas

Koktajl bananowy

żródłem żelaza, potasu, magnezu, przeciwdziała utracie wapnia. maślanka;banany;czekolada;