15 tkanki tłuszczowej

Krzysztof Żołyński

Krótkie intensywne treningi drogą do zdrowia

Krótkie intensywne treningi drogą do zdrowia

Włączenie regularnej aktywności fizycznej do naszych zapracowanych dni bywa wyzwaniem, ale jak pokazują naukowcy są sposoby, by jednocześnie poprawić swoje zdrowie i nie poświęcać na to więcej niż 20 minut dziennie.

Posiłek przed czy po treningu? Profesjonalny poradnik

Co zjeść, żeby chudnąć, a co żeby nabrać masy? Kiedy jest czas na ostatni posiłek przed ćwiczeniami? Czy jeść coś także po?

10 przykazań jak się odchudzać

Do diety trzeba podejść z głową. przede wszystkim Regularne posiłki, dużo wody i ruch - oto przepis na to, jak skutecznie i na długo pozbyć się dodatkowych kilogramowych. Brzmi prosto, choć proste to wcale nie jest.

Facet w gabinecie medycyny estetycznej

Facet w gabinecie medycyny estetycznej

grubsze. Dlatego w przypadku tzw. plastyki oka standardowe operacje przeznaczone dla kobiet muszą być zmodyfikowane. Podczas podniesienia górnej powieki u mężczyzny - to jeden z częstszych zabiegów - nie powinno się usuwać tyle samo skóry czy tkanki tłuszczowej, ile u pań. Teraz

Wyjdź z cienia worów

Wyjdź z cienia worów

10. Mineral Care , Eye Contour Gel, z minerałami z Morza Martwego i ekstraktem z oliwki, 30 ml/39 zł Skóra powiek jest prawie siedmiokrotnie! cieńsza niż np. skóra na policzkach, a do tego pozbawiona tkanki tłuszczowej i  z małą ilość gruczołów łojowych, przez co bywa

Zanim odetnie ci prąd

Zanim odetnie ci prąd

. Ważne! Jeśli właśnie się odchudzasz i wylewasz z siebie siódme poty na bieżni, pod żadnym pozorem nie sięgaj po napoje izotoniczne. Dlaczego? Zamiast spalać rezerwy tkwiące w tkance tłuszczowej, organizm sięgnie w pierwszej kolejności po energię z węglowodanów zawartych w napoju. Ogólna zasada

Ćwiczenia na dobry początek dnia

Ćwiczenia na dobry początek dnia

. Dlatego przed treningiem lepiej zjeść niewielkie śniadanie. Chyba że twoim celem jest akurat odchudzanie - po przebudzeniu wzmożona jest lipoliza, czyli proces spalania tkanki tłuszczowej. W takiej sytuacji trening bez małego "co nieco" jest właśnie dla ciebie. Pozycja wyjściowa: stań 

Triki, które pomogą ci szybciej schudnąć

Triki, które pomogą ci szybciej schudnąć

sięgać. Naprawdę. Owoce i warzywa, które pomogą Ci schudnąć! Wiesz kiedy twój mózg otrzymuje sygnał, że się najadłeś? Dopiero 15 minut po skończonym posiłku! Bardzo często o tym nie wiemy, dlatego jemy coraz więcej i więcej, przyswajając tym samym kolejne kalorie i doprowadzając do podłego uczucia

Złe nawyki, przez które tyjesz

Złe nawyki, przez które tyjesz

błogi nastrój, ale nic poza tym. Kupiłeś jajka, ale czy wiesz skąd pochodzą? Koniecznie sprawdź ich kod Przez takie podejście mamy do czynienia z efektem jojo. Błędne rozumowanie w sprawie redukcji tkanki tłuszczowej - bo tak powinniśmy to fachowo nazwać, a nie "odchudzanie" - polega na

Chude jest męskie

Chude jest męskie

zapasów wątroby). Dopiero po 15-20 minutach wysiłku zaczynasz czerpać z rezerw tłuszczowych (tłuszcz spala się wolniej). Idealne więc byłoby ćwiczenie dość długo na średnio intensywnym poziomie - wówczas spalisz niechciany tłuszcz. Nie chodzi tu jednak o byle jaki wysiłek, ale o

Poznaj prawdę o sobie, sprawdzając swoje geny

Poznaj prawdę o sobie, sprawdzając swoje geny

wybitnie predestynowany do dyscypliny, którą uprawiam - mówi Wilk, mistrz świata w wyciskaniu sztangi leżąc, wielokrotny medalista w trójboju siłowym. - Ale zmieniłem nawyki, po paru tygodniach moja tkanka tłuszczowa spadła o cztery procent, lepiej się czuję i organizm szybciej się regeneruje. Po badaniach

Przygotowania do maratonu: instrukcja krok po kroku

Przygotowania do maratonu: instrukcja krok po kroku

więcej niż 6 proc. tłuszczu, a przeciętnego około 15 proc. Przy założeniu, że maratończyk waży około 60 kg, a początkujący biegacz około 80 kg, ten pierwszy będzie miał do przetransportowania na metę 3,6 kg tkanki tłuszczowej, a amator aż 12 kg. A im więcej zbędnych kilogramów zabierzesz na start, tym

Jesteś aktywny? Przeczytaj, co musisz jeść

Jesteś aktywny? Przeczytaj, co musisz jeść

mężczyzny to ok. 2600-2800 kcal.  60 proc. tej wartości powinny stanowić węglowodany (w tym węglowodany proste nie więcej niż 10 proc.), 15 proc. białko, 25 proc. tłuszcz. A dzienną pulę energii należy podzielić na minimum 5 posiłków. Prawidłowo skomponowany posiłek aktywnego mężczyzny powinien

Odsłoń brzuch!

Odsłoń brzuch!

3 | Trattam ento Abdominali perfettiCollistar/Douglas | Emulsja wyszczuplająca | 200 ml | 125 zł 4 | Slim 3D Extreme Eveline | Żel rzeźbiący sylwetkę | 200 ml + 50 ml gratis | 15

Krem z soczewicy

minut od zagotowania. Zupę przecieramy przez gęste sitko lub miksujemy. Podajemy z plastrem cytryny. Soczewica to bogate źródło białka i rozpuszczalnego błonnika. Te składniki stabilizują poziom cukru we krwi, co przyczynia się do zmniejszenia apetytu i szybszego spalania tkanki tłuszczowej. masło

Napój Miętowy Maratończyk

napar miętowy i po użyć go po schłodzeniu. Następnie wrzucamy nasiona chia i mieszamy. Po około 15-20 minutach nasiona zamienią wodę w żel. Wtedy dodajemy sok z cytryny/limonki oraz opcjonalnie słodzimy stewią lub miodem. Nasiona szałwii hiszpańskiej stanowią bogate źródło kwasów tłuszczowych Omega 3 i

Dynia w słodko-kwaśnej marynacie

1 i 1/2 kg zwartego miąższu dojrzałej dyni (bez skóry, pestek i luźnych włóknistych tkanek), Zalewa:, ok. 1/2 wody, 45-60 dag cukru, 300 ml 6-proc. octu, 15 goździków, 10 ziaren pieprzu, kawek kory cynamonu, łyżeczka soli Miąższ dyni pokroić w kostkę o boku 1-2 cm lub specjalną łyżką